نمایشگاه هنر ایران

استفاده از چوب در چیدمان اتاق‌خواب عروس

نمایشگاه هنر ایران: استفاده از چوب در چیدمان اتاق‌خواب عروس

بدون شک تاثیر گذارترین عامل در دکوراسیون اتاق خواب زوج های جوان، مدل سرویس خواب عروس است. اهمیت سرویس خواب به حدی است که حتی سایر موارد مانند رنگ اتاق و نوع کفپوش باید بر اساس آن انتخاب شوند. البته دلیل این اهمیت بالا کاملا مشخص است زیرا سرویس خواب اجزای زیادی دارد. در کنار تخت خواب دو نفره، دو عدد پاتختی، دراور بهمراه میز و آینه آرایش نیز قرار می گیرند و به همین خاطر سبک و طراحی آنها حالت دکوراسیون داخلی اتاق خواب را تعیین می کند.

این عناصر جالب و تکه های جذاب در کنار هم می توانند نه تنها کل دکوراسیون اتاق خواب عروس و داماد را تغییر دهند بلکه در ایجاد تغییرات اساسی بر روی کل منزل نیز موثر باشند. مطمئناً یک اتاق خواب زیبا همراه با مدل سرویس خواب عروس جذاب در آن، تاثیر بسیار مناسبی هم بر روی دکوراسیون سایر بخش های خانه و هم بر روی روحیه اعضای خانه خواهد داشت؛ اتاقی جذاب و زیبا همراه با اجزایی خوشرنگ و لعاب.

اگر سرویس خواب در طرح کلاسیک انتخاب شود دکوراسیون کلی اتاق خواب عروس و داماد نیز خواه و ناخواه باید کلاسیک و سنتی تزیین شود بنابراین رنگ و طراحی سقف و دیوارها باید بر همین اساس صورت بگیرد. در مورد سبک مدرن هم همینطور است، چیدمان باید در نهایت سادگی و به رنگ روشن انجام شود. قبل از خرید علاوه بر سبک مورد علاقه تان باید به میزان فضای قابل استفاده در اتاق نیز توجه ویژه ای داشته باشید. مبلمان کلاسیک معمولا فضای بیشتری نسبت به مدل های مدرن اشغال می کنند که طبیعتا در فضاهای کوچک تاثیر گذار است.

نمایشگاه هنر ایران: در طراحی دکوراسیون اتاق خواب عروس، روح تازگی و شادابی جاری بین دو زوج، باید بتواند تمامی عناصر موجود در دکوراسیون را به تسخیر خود در درآورده و طراوت را در آن بدمد.

استفاده از رنگ غالب روشن و هم، طیف رنگی قرمز ملایم در طراحی این اتاق خواب حس رمانتیک این طراحی را به بیننده القا می‌کند.

در کنار این، قاب عکس‌های خاطره انگیز و روتختی سفید با طراحی ملهم از لباس عروس، بیش از پیش انتخاب این اتاق را برای یک زوج عاشق تسهیل خواهد نمود.

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا استفاده از چوب در چیدمان اتاق‌خواب عروس را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 + = 16