نمایشگاه هنر ایران

انواع مدل های تزئینات درکوب مناسب جشن کریسمس و سال نو میلادی

نمایشگاه هنر ایران: انواع مدل های تزئینات درکوب مناسب جشن کریسمس و سال نو میلادی

از این ایده‌ها کمک بگیرید و درکوب‌های زیبایی را برای ایام تعطیلات کریسمس و جشن زمستانی درست کنید.

درکوب با گل شمشاد
از یک آویز فلزی و قطعات گیاه شمشماد برای ساختن یک درکوب کلاسیک، استفاده کنید. این درکوب به منزل شما منظره‌ شگفت انگیزی می‌بخشد.

درکوب کاغذ کادویی
از کاغذ کادوها و وسایل دور ریختنی کریسمس سالهای گذشته استفاده کنید. با غلتاندن و لوله کردن قطعات کاغذ کادوهای کریسمس، می‌توانید کاغذهای لوله شده زیبایی را برای ساخت یک درکوب ایجاد کنید و این درکوب زیبا را کنار شومینه یا روی درب ورودی آویزان کنید.

درکوب آبنباتی
تعطیلات زمستانی به طور ویژه‌ای با شکلاتهای داغ و آبنبات‌های نرم و فانتزی، عجین شده است. این درکوب ساخته شده از آبنبات‌های نرم، یک ترفند واقعا دوست داشتنی برای اضافه کردنِ کمی تنوع به دکور کریسمس شماست. یک بسته بزرگ از آبنبات‌های نرم را در به شکل درکوب دربیاورید. حالا، شما علاوه بر اینکه یک درکوب دارید؛ می‌توانید زمان سرکشیدن فنجان شکلات داغتان چند آبنتبات از درکوبتان قرض بگیرید!

درکوبی با توپ‌های رنگی
یک درکوب با توپ‌های کوچک رنگی کریسمس بسازید، یک راه برای به کار گرفتن وسایل تزئینی اضافی کریسمس سال‌های گذشته، استفاده از آن‌ها در تزتئین درب ورودی منزلتان است.

درکوب برفی
با این درکوب ساخته شده از گلوله‌های برفیِ اسباب بازی که به درب منزلتان می‌زنید، به مهمان هایتان خوش‌آمد بگویید. گلوله‌های برفی را می‌توانید با توپ‌های فومی درست کنید .

درکوبی از پاپیون‌های کریسمس
اگر شما به دنبال یک تاج گل فوق العاده آسان و سریع برای تزئین منزلتان در این زمستان هستید، این تاج‌گل که با پایپون‌های کریسمس همراه شده، به شما کمک خواهد کرد. تمامِ کاری که شما باید انجام دهید این است که پاپیون‌های کریسمس را دور یک حلقه گلدوزی بچسبانید، درکوب شما آماده است!

درکوب زنگوله ای
صدای جیرینگ جرینگ زنگوله‌ها یادآور فصل کریسمس است. شما با الهام از آهنگ قدیمی مخصوص کریسمس کالسکه بابانوئل می‌توانید این درکوب را به دست خود بسازید. این زنگوله‌ها را به خانه تان ببرید تا یک درکوب دست‌ساز از زنگوله‌ها به دست خودتان برای دکور منزلتان بسازید.

درکوبی با رنگ‌های تند
اگر شما تمایل دارید که دکور تعطیلاتتان جذاب، روشن و چشمگیر باشد، یا رنگ‌های سنتی تری مثل قرمز و سبز برای کریسمستان ترجیح می‌دهید، این درکوب قرمز تند که به دست خودتان می‌سازید، می‌تواند دکور خانه شما را کامل کند.

نمایشگاه هنر ایران: حسی رماتیک‌تر به دکور تعطیلات خود بدهید
با درست کردن یک درکوب مخملی از جنسی مانند گیاه دارواش ( نام نوعی گیاه است )، کریسمس تان را رمانتیک‌تر کنید.

یک راه دیگر برای استفاده از کاغذ کادوهای کریسمس
شما می‌توانید کاغذ کادوها را به شکل برگ برش بزنید و برش‌های برگی شکل را برای ساخت درکوبی کاغذی که به دست خودتان ساخته اید، برای فصل تعطیلات به درب ورودی آویزان کنید.

درکوبی برای یادآوری خاطرات
در نظر گرفتن جایی برای به نمایش گذاشتن تمام کارت‌های دوست داشتنی که در تعطیلات به دستتان رسیده، کار تقریبا سختی است.
چرا این درکوب دست‌ساز خلاقانه را امتحان نمی کنید؟ شما می‌توانید از گیره‌های لباس برای این کار کمک بگیرید و تمام کارت‌هایی که در دسامبر به دستتان رسیده را از درکوب زیبایتان آویزان کنید.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا انواع مدل های تزئینات درکوب مناسب جشن کریسمس و سال نو میلادی را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 1 =