نمایشگاه هنر ایران

اهمیت چیدمان و دکوراسیون اتاق دخترانه

نمایشگاه هنر ایران: اهمیت چیدمان و دکوراسیون اتاق دخترانه

دکوراسیون و دیزاین همه اتاق‌های منزل اهمیت خاص خود را دارند، اما در این میان، دکوراسیون اتاق خواب کودکان و مخصوصا دکوراسیون اتاق کودک دخترانه اهمیت ویژه‌ای دارد. این تفاوت که کودک شما دختر است یا پسر در چیدمان اتاق کودک شما نقش به سزایی دارد. به‌ عنوان‌ مثال اگر کودک شما دختر باشد نیاز است از رنگ‌های روشن و شاد بیشتر بهره گرفته شود. چیدمان اتاق کودک با توجه به اینکه سال‌های اولیه عمر خود را در آن سپری می‌کند نقش به سزایی در رشد و تربیت وی دارد. از همین رو در زمان خرید وسایل باید به شخصیت‌سازی کودک در سال‌های دور نیز توجه شود. به‌عنوان‌مثال رنگ صورتی انتخاب مناسبی برای یک پسر بچه نیست و دخترها نیز علاقه چندانی به رنگ قهوه‌ای ندارند. پس شما با یک روانشناسی ساده در شروع می‌توانید به خرید لوازم برای چیدمان اتاق کودک خود بپردازید.

نمایشگاه هنر ایران: چیدمان و دکوراسیون دخترانه اتاق کودک رنگ سبز، زیبایی دکوراسیون اتاق کودک دختر شما، منحصرا نیازمند هزینه گزاف نیست، گاهی شما می‌توانید با استفاده از عناصر بسیار ساده و با اصالت، زیبایی خاصی به محیط خود ببخشید.

همچون طرح فوق، که با استفاده از متریال چوب تختی ساده و در عین حال زیبا ساخته است.

که در طرح فوق نقطه عطف و چشمگیرترین عنصر به حساب می‌آید. این سادگی در آویز سقف نیز به چشم می‌خورد.

طراحی این آویز در کنار عناصر کم هزینه آن، بسیار مجلل به نظر می‌آید. به منظور ایجاد صمیمیت و گرمای بیشتر محیط، از رنگ نارنجی برای پرده‌ها و کوسن استفاده شده است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا اهمیت چیدمان و دکوراسیون اتاق دخترانه را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

40 + = 41