نمایشگاه هنر ایران

بکارگیری رنگ های روشن در دکور اتاق ریاست

نمایشگاه هنر ایران: بکارگیری رنگ های روشن در دکور اتاق ریاست

قطعاً یکی از دغدغه‌های هر مدیر خوبی خلق‌و‌خوی کارکنان مجموعه‌اش است. رنگ بندی اتاق کار پارامتر بسیار مهمی برای بهبود روحیه اعضا است. بخش مهمی از زندگی افراد هر مجموعه در محل کارشان سپری می‌شود و ترکیب رنگ مناسب دفتر کار بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید بر خلقیات آن‌ها تاثیر می‌گذارد. هر رنگ ویژگی‌های مربوط به خودش را دارد و تاثیر مخصوص‌به‌خود را بر افراد می‌گذارد.

رنگ‌ها بر روح ‌و ‌روان و عملکرد ما تاثیر می‌گذارند. رنگ غالب بر یک دفتر کار، می‌تواند اطلاعات گوناگونی در رابطه با ماهیت کار، روحیه کارکنان و… در اختیارمان قرار دهد.

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون اتاق ریاست با ترکیب رنگ روشن، در طراحی دکوراسیون این اتاق مدیریت رنگ سفید و چوب به خوبی با هم ترکیب شده اند. چوب از عناصری است که در طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چوب در محیط‌های رسمی به صورت ترکیب با رنگ‌ها خنثی مورد استفاده قرار می‌گیرد و از آن جایی که یک عنصر طبیعی هست با محیط زیست سازگار می‌باشد.

در این طراحی رنگ سفید در ایجاد فضایی پر نور و روشن کمک شایانی کرده است.

هارمونی بین رنگ سفید و چوب فضای اتاق را سرشار از انرژی مثبت کرده است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا بکارگیری رنگ های روشن در دکور اتاق ریاست را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 47 = 53