نمایشگاه هنر ایران

تم بنفش در طراحی دکوراسیون اتاق کودکان

نمایشگاه هنر ایران: تم بنفش در طراحی دکوراسیون اتاق کودکان

رنگ اتاق کودک از مهم ترین و اصلی ترین مواردی می باشد که در زمان خرید وسایل آن باید مد نظر داشت، چون ارتباط مستقیم با احساسات و عواطف و میزان تمرکز آنها دارد. به طوریکه در علم روانشناسی تاکید بسیار زیادی بر آن شده و با انتخاب صحیح ترکیب رنگ های اتاق خواب می توان تاثیر مطلوبی بر روی میزان تمرکز ذهن، کنترل هیجانات و ایجاد انرژی کودکان ایجاد نمود. برای رنگ آمیزی اتاق کودک علاوه بر توجه به زیبایی، لازم است به فاکتورهای دیگری از قبیل تاثیر آن بر میزان روشنایی و بزرگ تر دیده شدن اتاق و همچنین تاثیر آن بر روحیات بچه توجه شود. با توجه به اینکه اغلب خانه های آپارتمانی در حال حاضر با محدودیت متراژ در اتاق ها مواجه هستند، لذا بهتر است از رنگ های تیره تا حد امکان برای اتاق بچه ها کمتر استفاده شود.

نمایشگاه هنر ایران: طراحی دکوراسیون آرامش بخش اتاق کودک با رنگ بنفش، در طراحی دیگری که برای اتاق خواب نوزاد در نظر گرفته شده است از رنگ بنفش استفاده شده است. این رنگ الهام بخش است و درایجاد آرامش موثر است.

رنگ بنفش از رنگ‌های فانتزی است که به شدت در طراحی‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این اتاق خواب برای یک کودک بسیار مناسب است و کلیه عناصری که برای یک نوزاد لازم است در این اتاق فراهم شده است.

طراحی یک اتاق باید خاص و کاربردی باشد و برای محیط رشد کودک مناسب باشد و از مسائلی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

اتاق کودک باید به گونه‌ای طراحی شود که طی گذر از کودکی به نوجوانی قابل استفاده و ساده و شیک باشد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا تم بنفش در طراحی دکوراسیون اتاق کودکان را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + 5 =