نمایشگاه هنر ایران

در روزهای گرم تابستان از دکوراسیون منزل خود غافل نشوید

نمایشگاه هنر ایران: در روزهای گرم تابستان از دکوراسیون منزل خود غافل نشوید

یکی از بهترین ایده‌ها برای دکوراسیون خانه، طراحی داخلی با توجه به فصل هاست. با این روش‌ها دکوراسیون خانه تان را تابستانی و آرام بچینید. همانطور که می‌دانیم دکوراسیون خانه و طراحی داخلی تاثیر بسیار زیادی در زیباتر کردن خانه تان دارد.

کلر دونوان Keller Donovan طراح یکی از شرکت‌های بزرگ امریکایی، استعداد خود را در طراحی مبلمان‌های خاص و مدرن آشکار ساخته است. وی درباره طراحی هایش می‌گوید: «یک حس دریایی و پاک در مبلمان‌ها وجود دارد که در اثاثیه و چینش آن‌ها به چشم می‌خورد. برخی از صندلی‌های راحتی مانند قایق بادبانی طراحی شده است».

زمینه‌هایی با اشکال مهندسی برای یک حمام تابستانی
یکی از شرکت‌های طراحی و معماری برای حمام و دستشویی از کاشی‌ها و زمینه‌هایی با طراحی‌های معماری و به رنگ آبی استفاده کرده است. راس برمن Ross Berman درباراه این طراحی اش می‌گوید: « در خانه‌های تابستانی شما زمان بیشتری برای تفریح و سرگرمی دارید، و طراحی‌ها نباید آزاردهنده باشند ».

یک خانه آبی تابستانی
نمایشگاه هنر ایران: استفان سوترو Stephen Sutro معمار یک شرکت کالیفرنیایی، یک مکان دور افتاده خانه را به محلی برای استراحت تابستانی تبدیل کرده است. استفاده از آیینه در بخش‌هایی از دیوارها نور مناسبی برای خانواده فراهم آورده است. او در این باره می‌گوید: «من سعی کردم روحیه و انرژی تابستان را در خانه حفظ کنم. آیینه‌ها بهترین وسیله برای رسیدن به این هدف بودند». وی ادامه داد: «از آن رو که تابستان وقتی برای استراحت و تفریح است، ساختار مناسب این فصل در اتاق گنجانده شده است. ساختاری که خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها و همچنین وسایل تفریحی را در کنار هم گرد آورده است».

ایوان آبی تابستانی
می‌توانید ایوان خانه تان را با استفاده از اجزای آبی و سفید طراحی کنید و آن را به اتاقی تبدیل کنید که می‌تواند تمام اعضای خانواده را کنار هم جمع کند و به آن‌ها آرامش بدهید.

طراحی جزیره‌ای یک اتاق نشینمن تابستانی
برای فضاهای خالی اتاق نشینمن، آرماندا لیندروت Amanda Lindroth طراحی جالبی دارد. او با استفاده از طرحی اسپرت این فضا را تزیین کرده است. یک میز حصیری و مبلمانی با پارچه‌هایی به شکل لباس‌های دریانوردان دریای چین، از دیگر ویژگی‌های این اتاق است.

یک اتاق غذاخوری تابستانی حصیری
نمایشگاه هنر ایران: پنجره‌های سیاه قاب دار و صندلی‌هایی به همین شکل، می‌توانند محیط مناسبی را برای خانه تعطیلات خانواده فراهم بیاورند. شیدهای بیضی و از جنس حصیر اطراف لامپ‌ها نیز فضا را تابستانی‌تر جلوه می‌دهند.

نشینمن و اتاق غذاخوری تابستانی
در یکی دیگر از طراحی‌های تابستانی، از میزهای کوچک و رنگی استفاده شده است تا وسایل و خوراکی‌های مورد نظر در دسترس تمام افراد باشد. کریستا اوارت Krista Ewart طراح این اتاق می‌گوید: من سبک دکوراسیونم را دوست دارم، این میزها اجازه می‌دهند که آن‌ها را به طرف خود بکشید و کارتان را انجام دهید.

یک نشینمن راحت تابستانی
خطوط افقی و آبی رنگ در مبل‌ها و کوسن‌های آن، و همچنین منظره‌ای از آب طراحی منحصر به فرد یک شرکت طراحی امریکایی به نام شلتر آیسلند Shelter Island است. علاوه بر این که این طراحی بسیار مدرن نیز هست. همچنین، کاغذ دیواری خاص و بامبوهایی که در خانه قرار داده شده، حس و حال تابستانی را تشدید کرده است. دقت کنید که سقف‌ها نیز با همان کاغذدیواری دیوارها پوشانده شده اند.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا در روزهای گرم تابستان از دکوراسیون منزل خود غافل نشوید را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 24 = 25