نمایشگاه هنر ایران

دکوراسیون اتاق‌نشیمن با هارمونی بنفش

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون اتاق‌نشیمن با هارمونی بنفش

دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن با مبلمان چوبی و هم نشینی رنگی مناسب بنفش و قهوه‌ای، اگر بخواهیم اتاق نشیمن و به تبع آن، طراحی دکوراسیون اش را با توجه به عنوان، یعنی تکیه بر واژهٔ نشیمن بررسی کنیم؛ بی شک این بررسی باید با اتکای کافی بر ادوات نشیمن یعنی طراحی و رنگبندی‌های گونه گون مبلمان و صندلی‌ها در تناسب با فضای کلی طراحی دکوراسیون داخلی صورت پذیرد.

در طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن به عنوان بخشی که می‌بایست آرامش و راحتی را به آدمی هدیه کند، استفاده از رنگ‌هایی چون بنفش به جهت آرامش و الهام بخشی آن می‌تواند بسیار چاره ساز باشد.

نمایشگاه هنر ایران: همچنین به علت عدم وفور این رنگ در طبیعت، این رنگ می‌تواند به جلوه گاهی برای نمود مدرنیته در طراحی دکوراسیون منزل شما بدل شود.

آن گونه که در تصویر پیداست، طراحی مدرن وسایل و مبلمان با خطوط منحنی در کنار تناسب رنگی میان بنفش و قهوه‌ای توانسته به جلوهٔ مدرن این دکوراسیون افزون کند.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا دکوراسیون اتاق‌نشیمن با هارمونی بنفش را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 2 =