نمایشگاه هنر ایران

دکوراسیون حمام های لوکس مستر

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون حمام های لوکس مستر

در طراحی داخلی خانه، سرویس بهداشتی از عناصر مهم طراحی محسوب می شود. سرویس بهداشتی خصوصی، شامل سرویس برای اتاق های خواب فرزندان و سرویس والدین می باشد. ابعاد معمول سرویس برای خانه های کوچک 1.5 در 2.5  برای قرارگیری توالت، وان، دوش و روشویی می باشد. در خانه های با مساحت بیشتر این ابعاد به 2 در 3 یا بیشتر تغییرمی کند تا فضای تقسیم بهتری میان توالت، وان و روشویی فراهم آورد، هم چنین با افزایش مساحت ایجاد فضایی میان فعالیت های تر و خشک امکان پذیر می باشد. تقسیم بندی فضاهای داخلی سرویس بهداشتی می تواند از طریق دیوارهای کم ارتفاع، دیوارهای شیشه ای و … انجام گیرد. ابعاد روشویی و وان نسبت به مساحت فضا متغیر است.

نمایشگاه هنر ایران: رنگ سفید بیانگر بهداشت وپاکی می‌باشد که این حس را به انسان منتقل مینماید , در سرویس‌های خصوصی (مستر) بحث حریم مطرح نمی‌شود و بسیار مهم است که این فضاها به صورت باز و مرتبط طراحی شود.

برای مثال در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی که دارای یک وان با فرم هندسی و مدرن می‌باشد قسمت زیر دوشی با یک دیوار شیشه‌ای ساده تفکیک شده و در عین حال با یکدیگر مرتبط میباشند.

ازدیگر عناصر پرکاربرد و مهم یک واحد مسکونی سرویس بهداشتی وحمام می‌باشد که از اهمیت بالایی برخوردار است.

علم معماری داخلی با توجه به متراژ و روحیات دیگر فضاها با طراحی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی مضاف به بخشیدن زیبایی به آن‌ها کاربرد واستفاده از آن را بسیار آسان و لذت بخش مینماید.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا دکوراسیون حمام های لوکس مستر را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 78 = 84