نمایشگاه هنر ایران

دکوراسیون وسایل چوبی اتاق کودک و نوزاد

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون وسایل چوبی اتاق کودک و نوزاد

خرید مبلمان کودک همیشه مساله ای چالش برانگیز است. اما خرید کمد و دراور اتاق کودک دشواریهای خاص خودش را دارد. ممکن است به دنبال کمد و مدل دراور برای اتاق کودک خود باشید که مناسب برای دوران نوزادی آنها باشد. اما از آنجا که نوزادان به سرعت رشد می کنند بهتر است دراوری انتخاب کنید که همزمان با رشد کودکتان کارایی داشته باشد.

دراور لباس نوزاد در کنار سایر لوازم اتاق خوابش، یکی از اصلی ترین اجزای چیدمان و دکوراسیون می باشد. خرید و تهیه ی دراوری با دوام و بزرگ، هم باعث می شود که اتاق نوزاد شما تمیز و مرتب شود و هم دکوراسیون اتاق را شیک تر نشان می دهد.

در چیدمان دکوراسیون اتاق کودک ابتدا تخت و کمد را در جای مناسب قرار دهید سپس بقیه وسایل را بچینید. در انتخاب کمد و دراور برای سیسمونی نوزاد باید به تعداد کشوها و جادار بودن کمد دقت کنید تا جای کافی برای همه ی وسایل و اسباب بازی های کودکتان داشته باشد.

نمایشگاه هنر ایران: دراور ها در اشکال و انواع گوناگون در بازار موجود هستند. دراور مصارف گوناگونی برای نوزادان دارد؛ محلی برای قرار دادن لباس ها، پوشک ها، لوازم بهداشتی، اسباب بازی ها .

دکوراسیون داخلی دلنشین اتاق کودک دارای دراور چوبی و صندلی‌های چوبی کوچک، گاها می‌توانیم بدون هزینه کردن زیاد برای دکوراسیون داخلی اتاق کودک , تنها با چیدمان درست وسایلی که در اختیار داریم فضایی دلنشین و صمیمی را برای کودک خود فراهم کنیم .

فرم چوبی و قدیمی سرویس خواب و دراور , قالیچهٔ سنتی و دست باف ,صندلی و پله‌های چوبی پایین تخت و چراغ خواب‌های کلاسیک , دکوراسیون داخلی اتاق کودکمان را به محیطی گرم و کلاسیک تبدیل کرده است .

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا دکوراسیون وسایل چوبی اتاق کودک و نوزاد را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

64 + = 65