نمایشگاه هنر ایران

ست کاناپه سفید با رنگ های دیگر در دکوراسیون زمستانی

نمایشگاه هنر ایران: ست کاناپه سفید با رنگ های دیگر در دکوراسیون زمستانی

یکی از رنگ‌هایی که در دکوراسیون‌های زمستانی بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد، رنگ سفید است. در این مقاله به شما پیشنهاداتی برای یک چیدمانی زیبای زمستانی با رنگ سفید ارائه می‌شود.

رنگ‌های طبیعی : سبز و قرمز
اگر شما در دکوراسیون تان از یک کاناپه به رنگ سفید استفاده می‌کنید برای روح دادن به آن می‌توانید از ترکیب رنگ‌های قرمز و سبز استفاده کنید. برای این کار از کوسن‌هایی با این ترکیب رنگی استفاده کنید.

استفاده از رنگ‌ها گرم
اگر کاناپه‌ای که شما تهیه کرده اید از مدلهای کاناپه ال هستند که برای کنج‌های اتاق نشیمن استفاده می‌شوند، می‌توانید از یک میز چرمی مشکی رنگ برای جلو مبلی استفاده کنید. در این صورت از کوسن‌هایی با ترکیب‌های رنگی مشکی استفاده کنید تا دکورتان را جذاب‌تر کنند. دقت داشته باشید به دلیل استفاده از میز به رنگ مشکی در ترکیب رنگی کوسن‌های تان از رنگ‌های شاد هم حتما استفاده کنید تا دکورتان دلگیر و یکنواخت نشود.

استفاده از کوسن در سایزهای مختلف
اگر تمایلی به استفاده از کوسن‌های رنگی ندارید می‌توانید از یک کوسن طرح دار ولی در سایزهای مختلف استفاده کنید. دقت داشته باشید طرح کوسن‌هایی که استفاده می‌کنید با دکوراسیون تان هم خوانی داشته باشد.

کاناپه دو نفره کوچک
اگر برای اتاق مطالعه و یا کارتان از یک کاناپه دو نفره سفید استفاده می‌کنید، بهترین ایده برای زیباتر شدن دکورتان استفاده از کوسن‌هایی کوچک با ترکیب رنگی سفید و مشکی است.
در این صورت از یک میز کوچک چوبی به رنگ سفید و صندلی‌های کلاسیک با روکش چرمی مشکی استفاده کنید.

استفاده از طرح‌های راه راه
نمایشگاه هنر ایران: دقت کنید دیوار خانه و پرده هایتان چه رنگی هستند. از زمینه همان رنگ به عنوان زمینه اصلی کوسن‌ها برای کاناپه سفیدتان استفاده کنید. در تصویر زیر رنگ دکوراسیون آبی تیره است و به همین دلیل از کوسن‌هایی با طرح راه راه سفید و آبی استفاده کرده ایم. برای بیشتر نشان دادن کاناپه سفید از یک مبل تکی با پارچه راه راه و یک میز تمام پارچه رنگی ساده استفاده کرده ایم.

ترکیب سفید و سورمه ای
اگر رنگ غالب دکوراسیون اتاق تان سفید است، بهترین ایده برای زیباتر کردن آن ترکیب رنگ سفید با سورمه‌ای یا آبی کاربنی است. برای جلوگیری از یکنواختی دکوراسیون می‌توانید از رنگ‌های قرمز هم استفاده کنید.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا ست کاناپه سفید با رنگ های دیگر در دکوراسیون زمستانی را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + 2 =