نمایشگاه هنر ایران

طراحی داخلی دکوراسیون لابی در مکان های اداری

نمایشگاه هنر ایران: طراحی داخلی دکوراسیون لابی در مکان های اداری

طراحی داخلی ساختمان اداری یکی از کارهایی است که احتیاج به تخصص و مهارت بیشتری نسبت به طراحی داخلی منازل مسکونی دارد. زیرا دکوراسیون منزل باید با توجه به سلیقه ساکنین باشد اما طراحی داخلی شرکت اداری باید دارای ویژگی هایی از قبیل: نظم، رسمی بودن، هیجان و جذاب باید تا بتواند با هر سلیقه ای ارتباط بر قرار کند.

همچنین محیط اداره باید برای کارمندان محیطی دلچسب باشد تا با افزایش رضایت شغلی و ایجاد فضایی دوستانه راندمان کاری افزایش پیدا کند.

نمایشگاه هنر ایران: وقتی وارد یک فضای اداری می‌شویم، اولین چیزی که به چشم می‌خورد لابی است.
لابی نقطه مشترک فضاهای داخلی محسوب می‌شود.
وجود لابی در ساختمان‌های اداری به این دلیل است که افراد مراجعه کننده هنگام ورود به فضای داخلی بتوانند با منشی ارتباط داشته باشد و در صورت لزوم لحظاتی را منتظر بماند؛
در نتیجه این فضا به میز منشی و مبلمانی برای نشستن افراد نیاز دارد. در دسترس‌ترین فضا هنگام ورود به یک فضا، مناسب‌ترین محل برای قرارگیری لابی است.

میز منشی (پذیرش)
میز منشی باید به گونه‌ای باشد که فرد به لابی و درب ورودی مشرف باشد، میز منشی قاعدتا به شکل (L) می‌باشد، به دلیل جایگیری آن در گوشه‌ها و کنج‌ها که یک فضای نسبتاً خصوصی برای منشی ایجاد کنند. صندلی منشی باید راحت و مناسب باشد چرا که منشی ساعات زیادی را روی این صندلی سپری می‌کند. از این جهت این صندلی‌ها قابلیت تنظیم در جهات و زوایای مختلف را دارند.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا طراحی داخلی دکوراسیون لابی در مکان های اداری را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 56 = 58