نمایشگاه هنر ایران

طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن با آجر و سنگ

نمایشگاه هنر ایران: طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن با آجر و سنگ

دیوارهایی که در ساخت آن ها از آجر و سنگ استفاده می شود، زیبایی خاصی به فضای خانه می بخشند. استفاده از آجر یا سنگ در طراحی خانه باعث ایجاد نمایی مجلل می شود.

دیوار آجری باعث ایجاد یک تغییر کلی در خانه می شود. ساخت یک دیوار آجری به ایجاد سبکی نو در خانه شما کمک می کند.

دیوارهای سنگی نباید باعث ایجاد سردی در فضای خانه شوند. دیوار سنگی نمایی طبیعی داشته و جوی گرم در خانه به وجود می آورد. استفاده از گیاهان و یا به کارگیری رنگ های جذاب و چشم نواز در کنار سنگ، ظاهر بسیار زیبایی ایجاد می کند.

اگر از سنگ برای ساخت دیوار پشت تلویزیون استفاده کنید، تلفیقی از سبک مدرن و سنتی در خانه ایجاد خواهد شد. برای طراحی اکثر دیوارهایی که در خانه وجود دارند، می توان از آجر استفاده کرد.

با این حال از طراحی دیوار با استفاده از آجر بیشتر در قسمت های ورودی خانه، آشپزخانه ها، اتاق نشیمن یا حمام استفاده می شود.

نمایشگاه هنر ایران: طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن آجری سنگی، استفاده از رنگ‌های نه چندان تیره در طراحی دکوراسیون داخلی بدون حضور نورگیر می‌تواند صمیمت موجود در فضا را ایجاد کرده و با در نظر گرفتن فضای ارتباطی آن با سایر بخش‌ها، به شادابی حاکم بر فضای محیط کمک کند.

حضور المان‌های طبیعی در کنار دیوارهٔ پوشیده از سنگ حاضر در دکوراسیون، توانسته است فضای لوکس و مدرن را در بستر پیرامونی روستایی بوجود آورد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن با آجر و سنگ را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + = 18