نمایشگاه هنر ایران

طراحی دکوراسیون نشیمن فضای باز

نمایشگاه هنر ایران: طراحی دکوراسیون نشیمن فضای باز

یکی از تفریحات سالم و سنتی که در خانه های ویلایی و باغی می توان داشت، حضور در فضای باز و باغچه مانند خانه است. در دل طبیعت و در مجاورت گل و گلدان های زیبا بهتر می توان گپ زد و تخته نرد بازی کرد. اینجاست که طراحی نشیمن فضای باز در حیاط و تراس خانه یا پشت بام، اهمیت پیدا می کند. برای اینکه کمبودی احساس نشود و کسی هوس برگشتن به خانه را نکند باید دیزاین و چیدمان تراس به شکلی انجام شود که کمبود امکانات احساس نشود.

اتاق نشیمن با مبلمان سفید و بالکن رو به طبیعت، در طراحی دکوراسیون ویلاها و فضاهای در مجاورت با طبیعت می‌بایست ارتباط میان بیرون و درون خانه کاملا قابل رویت باشد اینگونه فضاها نسبت به واحدهای مسکونی کاربردهای به مراتب متفاوت دارند که بیشتر برای راحتی و آسایش انسان طراحی می‌شود.

نمایشگاه هنر ایران: طراحی دکوراسیون ویلاهای مدرن همواره در ارتباط بسیار نزدیک با طبیعت می‌باشد، بنابراین در طراحی آن‌ها سعی می‌شود حس پیوستگی ایجاد گردد و در عین حال دکوراسیون فضا برجسته جلوه داده شود .

استفاده از مبلمان راحتی سفید رنگ و ساده در همسایگی فضای آشپزخانه که با کابینت‌های متضاد طراحی شده یک فاز سبکی سنگینی بوجود آورده است و ارتباط فضای نشیمن را با محیط بیرون نزدیک‌تر نمایش می‌دهد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا طراحی دکوراسیون نشیمن فضای باز را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 2 =