نمایشگاه هنر ایران

طراحی دکوراسیون یک اتاق‌خواب لاکچری

نمایشگاه هنر ایران: طراحی دکوراسیون یک اتاق‌خواب لاکچری

اتاق خواب شما باید محل استراحت و آرامش تان باشد. مطمئناً شما می خواهید دکوراسیون اتاق خواب تان منعکس کننده سلیقه و خواسته شما باشد؛ از طرفی باید مطمئن شوید که اتاق خواب شرایط لازم برای برقراری آرامش و آسایش را داشته باشد. تبدیل یک اتاق خواب ساده به یک اتاق خواب لاکچری و مجلل می تواند به سادگی اضافه شدن لامپ‌های جدید و فانتزی باشد، اما نکته حائز اهمیت این است که برخورداری از دکوراسیون اتاق خواب لاکچری و مجلل استانداردهایی دارد که تنها با رعایت آنها حصول به یک اتاق سلطنتی امکان پذیر است.

طراحی یک اتاق خواب مشکی کار ساده ای نیست، اما در تصویر زیر می بینید که با وجود رنگ مشکی، طرح جذابی در اتاق ایجاد شده است. این شرایط با ایجاد کنتراست فوق العاده لوکس رنگ سیاه در مقابل کفپوش های روشن و دیوارپوش سبز زمردی بوجود آمده است. هنگام استفاده از رنگ مشکی در اتاق خواب ، اطمینان حاصل کنید که کنتراست، فضا و نور کافی وجود دارد تا اطمینان حاصل کنید که فضای اتاق خواب تان بیش از حد بسته نیست.

نمایشگاه هنر ایران: همچون تصویر پیش، در این اتاق خواب نیز حاشیه‌ها و طرح‌های منقوش و بهره گرفته از رنگ طلایی در حاشیهٔ تخت، ادوات ودر پی آن رو تختی، توانسته این طراحی اتاق خواب لوکس را تجملاتی‌تر از پیش جلوه دهد.

گرچه که نورپردازی موضعی صورت پذیرفته بر دیوارهٔ طلایی رنگ، ممکن است اغراق شده و یا حتی آزار دهنده بنظر برسد، لیکن رنگ هم طیف آبی در پس تخت خواب، آرامش هموارهٔ این بخش را به بیننده گوشزد خواهد نمود.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا طراحی دکوراسیون یک اتاق‌خواب لاکچری را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 50 = 56