نمایشگاه هنر ایران

طراحی چادرهای صحرایی در اتاق کودک

نمایشگاه هنر ایران: طراحی چادرهای صحرایی در اتاق کودک

ضرورت دقت در طراحی دکوراسیون اتاق کودک از این جهت می باشد که برای رشد و پرورش بهتر کودک، باید به محیط بازی و سرگرمی وی توجه کرد.

افرادی که دوره ی کودکی سرشار از شادی و بازی داشته اند دارای روحیه سالم و جوان و پر نشاطی هستند. توجه به دوران کودکی فرزندتان از مسائلی است که  والدین باید به آن بسیار توجه کنند در این دوره شخصیت کودک شکل می گیرد.

بنابراین توجه به نیازمندی های روحی کودک بسیار مهم است. یکی از علایق کودکان در این سن بازی و ماجراجویی است از این جهت باید عناصر لازم برای وی فراهم شود. کودک می تواند با والدین خود و یا با دوستانش به یک اردوی امن اما خانگی می رود  و از صرف زمان در اتاق خواب جذاب خود لذت می برد لحظاتی که کودک در اتاق خواب خود  به سر می برد می تواند استثنایی و فراموش نشدنی برای کودک می شود.

نمایشگاه هنر ایران: ایجاد فضای بازی در اتاق کودک شبیه به چادر صحرایی سرخپوستی، در این طراحی نیز یک فضای بازی درون اتاق خواب کودک ایجاد شده است.

ایده این فضای بازی که از چادر صحرایی برای اتاق خواب کودک بسیار زیبا و دلچسبی است و این امکان در آن فراهم شده است که قسمتی از اتاق به بازی کودک اختصاص داده شود تا کودک در این محیط رویایی و دنج سرگرم شود.

کودک می‌تواند با والدین خود و یا با دوستانش به یک اردوی امن اما خانگی می‌رود و از صرف زمان در اتاق خواب جذاب خود لذت می‌برد لحظاتی که کودک در اتاق خواب خود به سر می‌برد می‌تواند استثنایی و فراموش نشدنی برای کودک می‌شود.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا طراحی چادرهای صحرایی در اتاق کودک را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

45 + = 54