نمایشگاه هنر ایران

طرح و المان های دریایی در دکوراسیون اتاق کودک پسر

نمایشگاه هنر ایران: طرح و المان های دریایی در دکوراسیون اتاق کودک پسر

با توجه به پر جنب و جوش بودن پسرها، استفاده بیش از حد از طرح های هیجانی احتمال دارد که خواب را از آنها بگیرد اما با رعایت اعتدال در این زمینه نه فقط آرامش اتاق را فراهم می کنید بلکه همزمان فضایی برای بازی هم به آنها می دهید.
دکوراسیون اتاق کودک با سرویس تخت خواب فرم کلاسیک و المان‌های دریایی، زمانی که در نظر داشته باشیم رویایی را در ذهن کودک بپرورانیم و یا بخواهیم وی را در هم حسی کامل با آرزوهایش قرار دهیم نیز،‌طراحی دکوراسیون داخلی یکی از پاسخ‌های ما در بر آوردن این نیاز خواهد بود.

فرمت چوبی و کلاسیک ادوات، در کنار کف پوشی که به هم بستگی این طراحی کمک نموده است، تواسته در کنار المان‌های دریایی و طرح‌های مرتبط با آن، در کنار رنگ آبی دیوارها، نمایانگر کشتی روان در این دریا بوده و رویاهای کودک را در طراحی دکوراسیون اتاق خواب اش متبلور کند.

نمایشگاه هنر ایران: طرحی جذاب از اتاق کودک با طراحی دریانوردی برای کودکانی است که به دریانوردی و کشتی علاقه دارند اشکال مرتبط با اتاق به صورت مداوم عناصر شبه دریانوردی هستند که محرک تخیل کودکان در بازی نقش کاپیتان یا ملوان هستند. اتاق به سبک طراحی داخلی ساحلی است. پرده‌ها و موکت مدرن و به روز است.

اغلب در طراحی داخلی اتاقهای پسرانه طرح هایی از ماشین ،مرد عنکبوتی و هواپیما به ذهن می آید. از آنجایی که در انتخاب طرح و رنگ اتاق لازم است که روحیات کودکان مورد توجه قرار گیرد، قبل از طراحی می توانید از آنها درباره علایقشان سوال کنید.

رانندگی ،بازیهای ورزشی ،کشتی سواری و دریانوردی ،مسابقات رالی ،دوچرخه سواری ،موسیقی ،خلبانی ،نجوم و… تعدادی از علایق معمول در پسر ها هستند.

بیشترین رنگ هایی که در طرح های روز دنیا برای اتاق پسرها در نظر گرفته می شود ،آبی ،قرمز و سفید است. البته برای بچه های کوچکتر استفاده از رنگ های روشن پیشنهاد می شود.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا طرح و المان های دریایی در دکوراسیون اتاق کودک پسر را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + 4 =