نمایشگاه هنر ایران

نحوه چیدمان و دکوراسیون اتاق‌خواب نورگیردار

نمایشگاه هنر ایران: نحوه چیدمان و دکوراسیون اتاق‌خواب نورگیردار

چیدمان و طراحی دکوراسیون روز به روز دستخوش تغییرات است و این تغییرات گاهی خوب و گاهی هم بد هستند و صرفا مدرن شدن و جدیدشدن دلیل بر خوب بودن آن نیست. اما جدید طراحان دکوراسیون به فکر افتادند که از روشنایی طبیعی و نهور طبیعی بیشتر در دکوراسیون خانه بهره ببرند.

 همه ی ما دوست داریم گرما و نور طبیعی آفتاب را در خانه داشته باشیم. نوری که توسط نورگیر وارد خانه می شود فضا را دنج، گرم و آرام بخش می کند، اما چرا همیشه نورگیر ها را در فضای وسیع پذیرایی یا اتاق نشیمن به کار گیریم وقتی که می توانیم در روز نور و گرما و در شب لذت تماشای ستارگان را در اتاق خوابمان تجربه کنیم؟

نور پردازی اتاق ها یکی از مهمترین فاکتور های دکوراسیون کردن آن است. چه بسا دکوراسیون های خیلی ساده و کم هزینه توسط یک نورپردازی خوب خیلی زیباتر از یک دکوراسیون پر هزینه اما در فضایی کم نور و تاریک به نظر می آیند و صد البته اگر این نور طبیعی باشد زیبایی دو چندان خواهد شد.

نمایشگاه هنر ایران: موج‌های رنگی سبز در کنار طرح‌های گل‌گون پرده‌ها و رو تختی که با گلدان‌ها و استعاره‌های طبیعی جانی دوچندان پذیرفته است.

در کنار چوب کاری‌هایی که پیکرهٔ درختان را به بیننده یاد آوری خواهد کرد، تواسنته ارتباط معنا داری با طراحی طبیعت روایت شده از چشم انداز پشت نور گیر برقرار کرده و طبیعت را هم نشین دلچسب این طراحی دکوراسیون اتاق خواب قرار دهد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا نحوه چیدمان و دکوراسیون اتاق‌خواب نورگیردار را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 86 = 90