نمایشگاه هنر ایران

نقش نور در طراحی دکوراسیون فضای اداری

نمایشگاه هنر ایران: نقش نور در طراحی دکوراسیون فضای اداری

اغلب ما در روزهای آفتابی و محیط‌های پرنور انرژی بیشتری داشته و راحت‌تر به انجام امور روزمره‌ی خود می‌پردازیم. در واقع نور طبیعی روز، با خود نشاط و تازگی به همراه آورده و باعث می‌شود کارمندان بازدهی کاری بیشتری داشته باشند. اما می‌دانیم که امکان استفاده از نور طبیعی در تمام ساعات روز و در تمام محیط‌های کاری وجود ندارد. اینجاست که به اهمیت نورپردازی در طراحی داخلی اداری پی می‌بریم.

نورپردازی غیر استاندارد و نامناسب در طراحی داخلی دفتر کار باعث خستگی چشم شده و راندمان کاری افراد را کاهش می‌دهد. شدت نور کم یا زیاد هر دو برای طراحی دفتر کار نامناسب تلقی می‌شود و لازم است با تمهیدات معمارانه، در رنگ و شدت نورپردازی تعادل ایجاد کنیم. در ادامه بیشتر با تأثیرات نورپردازی در طراحی داخلی فضای اداری آشنا خواهید شد.

نمایشگاه هنر ایران: طراحی دکوراسیون فضای اداری با نورگیر وسیع، در اختیار داشتن فضای بزرگ، نوید بخش باز بودن دست طراح جهت به کاربردن ایده‌های خلاقانه درطراحی دکوراسیون آن فضا می‌باشد.

وجود نورگیر وسیع با نمای دلپذیر و طبیعتی دلچسب در چهار جهت فضای لابی، چشم انداز خیره کننده‌ای را ایجاد کرده است و طبیعت را به دکوراسیون داخلی این فضا دعوت کرده است.

استفاده از چراغ‌های آویز فانتزی در رنگ‌های متنوع و با اختلاف ارتفاع‌های متفاوت زیبایی دوچندان به فضا بخشیده است.

در سویی دیگر ملبمان‌های مخملی با رنگ‌های لیمویی، صدری و زرشکی ملایم طراوت و سرزندگی را در این فضا به وجود آورده است.

پارکت چوبی با آرامش مختص به خودش مانع از ایجاد آشفتگی در فضا شده است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا نقش نور در طراحی دکوراسیون فضای اداری را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 48 = 50