نمایشگاه هنر ایران

چیدمان اتاق کودک متناسب با روحیه او

نمایشگاه هنر ایران: چیدمان اتاق کودک متناسب با روحیه او

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در طراحی اینگونه فضاها مدنظر داشت، رشد و تغییر بسیار سریع کودکان و نیازهایشان است. از این رو رنگ، مبلمان اتاق و کف اتاق باید به گونه‌ای انتخاب شود که تا ورود به مدرسه مورد استفاده قرار بگیرد.

طراحی دکوراسیون اتاق کودک باید متناسب با روحیه کودکان باشد. کودکان دنیای تخیلی خاص خودشان را دارند, دوست دارند اتاقشان فضایی باشد برای رویا پردازی هایشان، فضایی که در آن به راحتی بازی کنند، کتاب بخوانند، موسیقی گوش بدهند و …
بنابراین فضای اتاق کودکان می‌بایستی , رنگارنگ , جذاب , شلوغ ولی در عین حال منظم، آرامش بخش و بی خطر باشد.

نمایشگاه هنر ایران: به همین دلیل طراح اینگونه فضاها باید شناخت خوبی از روحیات کودکان داشته باشد تا بتواند فضایی ایده آل فراهم سازد.کودکان معمولآ دوست دارند در مورد طراحی و چیدمان اتاقشان, اظهارنظر کنند. این اظهارنظر اساس طراحی خواهد بود که تصور کودکانه , اشکال معماری و شاخص مخصوص به خود را بر می‌انگیزد.

مشورت با کودک:
با فرزند خود صبحت کنید؛ متوجه شوید که دوست دارد دکوراسیون اتاقش چگونه طراحی شود. کودکان باید در طراحی اتاقشان دخیل باشند، بدین وسیله آن‌ها یاد می‌گیرند، مسئولیت پذیر باشند و برای اجرای نظریات و استعدادهای خود تلاش کنند.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا چیدمان اتاق کودک متناسب با روحیه او را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 27 = 35