نمایشگاه هنر ایران

گرما بخشیدن به دکوراسیون با استفاده از رنگ‌های قرمز و نارنجی

نمایشگاه هنر ایران: گرما بخشیدن به دکوراسیون با استفاده از رنگ‌های قرمز و نارنجی

آیا می‌خواهید چیدمان فضای خانه تان را با رنگ کردن خانه و با توجه به بودجه تان تغییر دهید؟ شما می‌توانید برای چیدمان‌های مختلف یک سری از وسایل تان را ثابت نگه دارید که همین مساله به بودجه تان بسیار کمک می‌کند.

در این مطلب به شما خواهیم آموخت که چطور با اضافه کردن رنگ‌های می‌توانید دکوراسیون تان را تغییر دهید.

رنگ‌های گرمی با تم رنگی قرمز بیشتر مناسب فصل پاییز هستند.

یک چراغ رومیزی قرمز می‌تواند تمام توجه‌ها را به سمت میز کنار مبلی جلب کند.

برای تکمیل کردن دکوراسیون تان می‌توانید از یک فرش با ترکیب رنگی قرمز و سفید، کوسن‌های قرمز و تلفیقی قرمز و سفید و دو تابلو کوچک قرمز روی دیوارتان استفاده کنید.

تنها نکته این است که در استفاده از رنگ قرمز نباید زیاده روی کنید و باید تعادل را رعایت کنید.

برای گرما بخشیدن به یک محیط راهکارهای بسیاری وجود دارد. رنگ لوازم و وسایل یکی از اصلی‌ترین و نزدیک‌ترین راه‌ها است. البته تغییر دادن رنگ بخش‌های سازنده یک دکوراسیون همیشه هم آسان نیست. برای مثال شاید با تغییر رنگ دیوار یا رنگ و طرح کاغذ دیواری بتوان محیطی گرم در خانه شکل داد، اما نکته این است که آیا تغییر رنگ مبل یا فرش یا موارد دکوراسیونی مشابه نیز به همین آسانی خواهد بود؟ مسلماً پاسخ منفی است، چرا که حداقل هزینه‌های بسیاری در این کار نهفته است. اتفاقاتی که گاه نیازمند تغییرات بنیادین در ساختار کلی خانه شده و گاه تغییر سبک را طلب می‌کند. با تمام این توصیفات ما قصد داریم به بررسی رنگ‌های ذاتی و نهفته دکوراسیونی در در بخش رنگ گرم بپردازیم و نمونه‌های موفق را برای شما به نمایش دربیاوریم.

نمایشگاه هنر ایران: توضیح کوتاهی که در مورد گرما بخشی رنگ‌ها باید بدانید این است که وقتی صحبت از گرم و رنگ گرم می‌شود تنها ملاک ما گرما و حرارت آتش نیست، ( هر چند گرمای وجودی رنگ‌های هم چون نارنجی و زرد و قرمز را نمی‌توان کتمان کرد ) اما هدف و منظور ثانویه، ایجاد یک فضای گرم و صمیمی و آرامش بخش به کمک ابزار و لوازم دکوراسیونی است. شاید منطقه‌ای با رنگ‌های خنثی نیز پوشیده شده باشد، اما قسمت گرمابخش آن رنگ‌هایی است که در کنار آن قرار گرفته‌اند تا محیط را از رخوت و بی روحی در آورده و گرما ببخشند.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا گرما بخشیدن به دکوراسیون با استفاده از رنگ‌های قرمز و نارنجی را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 34 = 42