نمایشگاه هنر ایران

آیا به استفاده از مبلمان مشکی در اتاق‌نشیمن فکر کرده اید؟

نمایشگاه هنر ایران: آیا به استفاده از مبلمان مشکی در اتاق‌نشیمن فکر کرده اید؟

اتاق نشیمن همانطور که از نامش پیداست،‌ آرامش و راحتی را در ذهن تداعی می کند. حال این که با توجه به نمود مدرنیته در زندگی، باید راهکاری در طراحی دکوراسیون داخلی اندیشیده شود که در دل فضای مدرن بتواند آرامش کلاسیک مورد نیاز هر فرد را به وی هدیه کند.

در طراحی دکوراسیون داخلی، نورپردازی هر بخش می بایست منطبق بر کارکرد و  معماری و نحوه قرارگیری آن لحاظ گردد. با توجه به کارکرد اصلی هر اتاق، نور پردازی باید به نحوی صورت پذیرد که قابلیت انجام همه ی امور را دارا باشد.

دور از ذهن نخواهد بود که در هجوم روزمرگی بر انسان امروز و پایین آمدن سرانه مطالعه عمومی، هنوز خیل افرادی را شاهد باشیم که در طراحی دکوراسیون داخلی منزل، عنصر کتابخانه را از لازم تلقی کنند.

یکی از مهم ترین چالش های طراحان دکوراسیون داخلی برای استفاده از مبلمان و وسایل دکوری کلاسیک داشتن فضای لوکس و زنده است، چرا که استفاده از وسایل و عناصر کلاسیک خود به خود باعث القای حس یکنواختی و خستگی می شود.

یک دکوراسیون شیک و لوکس با استفاده از پرده های قرمز در کنار مبل های مخملی که بواسطه ی استفاده از یک چراغ استیل زیبا در مقابل فضای نورگیر پنجره های نهایت حس آرامش را به ساکنین آن القا کند.

نمایشگاه هنر ایران: اتاق نشیمن آپارتمانی نور گیر با مبلمان مشکی، برای کسانی که در آپارتمان‌های کوچک زندگی می‌کنند، این نمونه می‌تواند الگویی خوب، ساده و کم خرج باشد.

با استفاده از یک یک قالیچه پرزدار روشن در کنار مبل‌های راحتی تیره می‌توانید فضای باز و راحت را تداعی کنید، یرای دیوارها هم می‌توانید از تابلو‌های تیره و همخوان با رنگ مبل هایتان استفاده کنید که فضا یک تناسب همه جانبه پیدا کند.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا آیا به استفاده از مبلمان مشکی در اتاق‌نشیمن فکر کرده اید؟ را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 88 = 92