نمایشگاه هنر ایران

آیا تابحال از رنگ سبز در حمام و دستشویی خود استفاده کرده اید؟

نمایشگاه هنر ایران: آیا تابحال از رنگ سبز در حمام و دستشویی خود استفاده کرده اید؟

این حمام کوچک را باید بسیار ساده طراحی کرد و باید از انواع رنگ‌های آرام برای دکوراسیون این اتاق بهره برد.

قاب چوبی دور آینه و شیر آب قوسی شکل که در یک مخزن ساده سفید رنگ قرار دارد در کنار دیوارهایی به رنگ سبز خاکی می‌تواند به زیبایی و تزئینات ساده این حمام اضافه کند.

شاید جالب باشد بدانید، تنها با تغییر معماری و دکوراسیون درون خانه نیست که می‌توان فضاها را دلپذیرتر کرد؛ اگر به نکته‌ای همچون رنگ آمیزی صحیح و استفاده از رنگ‌های مکمل و مناسب توجه داشته باشید، دیگر نباید نگران باشید! پس بی‌تفاوت از کنار این موضوع نگذرید.

نمایشگاه هنر ایران: مهم آن است که از رنگ‌های مورد علاقه تان بهره ببرید و اجازه دهید تا تمامی خانه با توجه به سلیقه شما و همچنین سرشار از آرامش برایتان تزئین و طراحی شود. کاشی رنگ سبز وقتی در قسمتی از خانه استفاده می شود، بلافاصله جلب توجه می کند. اگر این کار به شیوه ای درست انجام شود، به چشم بیننده فوق العاده دلنشین و آرامش بخش خودنمایی می کند. سبز از جمله رنگ هایی است که سایه ها و تناژهای بسیار زیادی دارد، هر کدام از این رنگ ها مناسب سبک و استایل خاصی از چیدمان و طراحی است، از این رو بهتر است قبل از هرکاری سبک و استایل دکوراسیون خود را مشخص کرده و سپس کاشی و رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا آیا تابحال از رنگ سبز در حمام و دستشویی خود استفاده کرده اید؟ را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 4 = 5