نمایشگاه هنر ایران

اتاق‌خواب شیک با سبک رایج کلاسیک

نمایشگاه هنر ایران: اتاق‌خواب شیک با سبک رایج کلاسیک

یکی از محبوب­‌ترین سبک­‌های چیدمان اتاق خواب، سبک کلاسیک است. این سبک جذابیت بصری منحصربه‌فردی دارد که نظر بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کند. همچنین از سبک کلاسیک به عنوان اصیل‌ترین سبک دکوراسیون داخلی یاد می­‌شود، که زیبایی خیره‌کننده‌­ای دارد. اگر می­‌خواهید سبک کلاسیک را برای طراحی اتاق خواب خود انتخاب کنید، نباید فراموش کنید که این سبک انعطاف­‌پذیری و سازگاری معماری مدرن را ندارد. همین نکته یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سبک کلاسیک است.

مهم‌ترین ویژگی این سبک تقارن است. وجود نظم، تقارن و تعادل در سبک معماری کلاسیک که با آرمان­‌های امپراطوری یونان و روم مطابقت دارد. از کوچک­ترین بخش­‌ها تا بزرگ‌ترین آن‌ها متقارن و منظم هستند. سبک کلاسیک در تضاد با بی‌نظمی است.

نمایشگاه هنر ایران: اتاق خواب شیک و خاص با استفاده از آباژور و طرح کالای خواب گلدار کلاسیک، طراحی اتاق خواب‌های خاص و منحصر به فرد نیز دکوراسیون و عرصه بندی مربوط به خود را دارند , برای مثال اتاق خواب شماره 4 دارای یک فضای مطالعه با منبع نور طبیعی و مصنوعی در کنار پنجره قرار داده شده است.

استفاده از رنگ‌های کرم , قهوای و … روح کلاسیک به این فضا بخشیده که از طرفی جذابیت ندارد , بنابراین با طراحی و استفاده از آباژورها و نور مصنوعی آن‌ها که بر روی دیوارها و سقف نقش بسته باعث جذابیت آن میگردد.

استفاده از طرح کالای خواب گلدار با بافت کلاسیک در کنار رنگ‌های نسبتا شادتر از فضا تخت خواب رابه به شاخص‌ترین عنصر فضا تبدیل نموده است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا اتاق‌خواب شیک با سبک رایج کلاسیک را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + 5 =