نمایشگاه هنر ایران

اتاق‌خواب کلاسیک با استفاده از مبلمان

نمایشگاه هنر ایران: اتاق‌خواب کلاسیک با استفاده از مبلمان

اتاق خواب‌های کلاسیک دارای جذابیت بصری خاصی بوده و در آن‌ها از اشکال خاصی استفاده می‌شود. شاید از نظر برخی سبک دکوراسیون کلاسیک نوعی سبک قدیمی به حساب آید، اما بسییاری از افراد نیز دکوراسیون کلاسیک را برای منزل خود انتخاب می‌کنند. این سبک انعطاف پذیری و سازگاری را که معماری مدرن از خود به نمایش می‌گذارد ندارد و این یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های سبک کلاسیک به حساب می‌آید.

یک انتخاب هوشمندانه برای طرفداران سبک کلاسیک می‌تواند برگزیدن یک تخت خواب چوبی منبت کاری شده با پوشش چرم و یا پارچه مخمل باشد. کمدهای کنار تخت نیز باید با تخت خواب توازن رنگ داشته و به عبارتی رنگ آن با سایر رنگ‌ها ست شود. پرده اتاق خواب کلاسیک باید اتاق خواب را به فضایی شیک و کلاسیک تبدیل کند. پرده‌های دارای این ویژگی معمولا پر نقش و طرح بوده و چوب پرده استفاده شده برای پرده نیز باید متناسب با نوع پرده باشد.

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون کلاسیک اتاق خواب با استفاده از مبلمان مخملی کلاسیک و آباژور‌های اروپایی، در این اتاق خواب نکته قابل توجه ساده و خام بودن دیوار‌ها و سقف و حتی کفپوش اتاق می‌باشد.
در دکوراسیون این فضاهای خواب که قالب کلاسیک به خود گرفته میبایست سنگینی و شخصیت فضا حفظ شده و در عین حال با تغییر بافت و رنگ مبلمان و پرده‌ها فضا زنده شود.

استفاده از آباژورهای اروپایی که هم ازبالا هم از پایین پرتو نور دارند برای تاکید بر آن که دیوارها و سقف رنگ بسیار مخالف در مقابل کفپوش دارند جای گذاری شده تا حس سبکی و سنگینی در کالبد بسیار رسمی این فضای خواب ایجاد شود…

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا اتاق‌خواب کلاسیک با استفاده از مبلمان را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + 3 =