نمایشگاه هنر ایران

اتاق‌نشیمن مدرن با مبلمان چرمی قهوه ای کلاسیک

نمایشگاه هنر ایران: اتاق‌نشیمن مدرن با مبلمان چرمی قهوه ای کلاسیک

طراحی دکوراسیون لوکس اتاق نشیمن منزل با مبلمان چرمی در کنار شمینه، بی شک بیش از آن چه ساخت خانه‌ای لوکس نکاتی را در پی داشته باشد، طراحی دکوراسیون و هماهنگی اسباب و تزیینات آن اهمیتی مضاعف خواهد یافت.

استفاده از مبلمان چرمی با رنگ تیره و بدنبال آن رنگ روشن دیوارها با تزییناتی به میانگین رنگی دیوار و مبلمان، سبب جلوه نمایی بیش از پیش مبلمان شده و همچنین استفاده صحیح از تابلوها و تزیینات شومینه بر حس لوکس بودن اتاق نشیمن افزوده است.

از رنگ‌های کاراملی گرفته تا رنگ‌های سرمه ای پر جنب و جوش، دکوراسیون چرمی، همواره زیبایی و عمق خاصی به دکوراسیون شما خواهد بخشید. اما این بدان معنا نیست که باید اتاق را با وسایل چرمی پر کنید. تنها چیزی که نیاز دارید یک مبل یا شاید یک یا دو صندلی چرمی است که می‌تواند گرمای خاصی به فضای اتاقتان ببخشد.

نمایشگاه هنر ایران: در این اتاق نشیمن کوچک که به رنگ‌های خنثی در آمده، کوسن‌های سیاه و سفید نمایی منحصر به فرد را برای این مبل چرمی قدیمی به ارمغان آورده‌اند. آثار هنری آویزان بر روی دیوار و فرش طرح دار به اتاق، حس و حالی مدرن بخشیده‌اند.

یک صندلی راحتی چرمی که فضای زیادی را نیز اشغال نمی‌کند در این اتاق نشیمن طراحی شده، نه‌تنها به زیبایی فضا کمک کرده، بلکه فوق العاده کاربردی نیز هست. در کنار این دیوار شاخص آجری، وجود یک صندلی شیک چرمی توانسته به خوبی با رنگ‌های خنثای اتاق هماهنگ شود.

برای دکوراسیون خانه با مبلمان چرمی در همه ابعاد و انواع موجود هستند. به عنوان مثال، این کاناپه سبک و کوچک که در اتاق مهمان قرار داده شده است. اندازه مبل کاملاً با پارامترهای اتاق مطابقت دارد و گالری دیواری کوچک موجود در کنارش نیز کاملاً آن را تکمیل می‌کند.

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا اتاق‌نشیمن مدرن با مبلمان چرمی قهوه ای کلاسیک را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

55 + = 58