نمایشگاه هنر ایران

اتاق خواب لوکس با موکت‌های جذاب

نمایشگاه هنر ایران: اتاق خواب لوکس با موکت‌های جذاب

همیشه در چیدمان اتاق خواب باید توجه شود که مکان تخت دو نفره را در قسمتی از اتاق در نظر بگیریم که از دو طرف تخت برای هر دو فرد امکان دسترسی و رفت و آمد آزاد وجود داشته باشد .با تزئینات و نورپردازی خاص و متفاوت می‌توانیم دیوار پشت تخت را بیاراییم و در دکوراسیون داخلی فضا ابتکار به خرج دهیم .

اگر در اتاق از نور کمی برخورداریم گاها می‌توانیم با قرار دادن آینه‌هایی در بخش‌های مختلف اتاق این مشکل را تا حدودی برطرف کنیم ( با قرار دادن منابع نوری مقابل آینه‌ها و انعکاس نور در آینه ) .

برای لوکس کردن دکوراسیون داخلی اتاق خواب می‌توانیم از متریال‌هایی که حالات و نماد تجل دارند استفاده کنیم .در این اتاق این متریال‌ها عبارتند از فرش مخملی , تزیین دیواری پشت تخت خواب , آینه‌ها که همیشه در دکوراسیون داخلی نماد تجمل اند و حتی رنگ‌های استفاده شده در دکور اتاق.

نمایشگاه هنر ایران: وقتی موضوع انتخاب مبل و اثاثیه مربوط به اتاق خواب باشد، هدف شما باید انتخاب دکوراسیونی باشد که احساس آرامش و راحتی را در فضا ایجاد کند. ممکن است جزئیات مربوط به چیدمان اتاق خواب خیلی به چشمتان نیاید؛ اما انتخاب فرش مناسب اتاق خواب در ایجاد فضای دنج و آرام بسیار موثر است.

با اینکه معمولا اولین چیزی که افراد هنگام خرید فرش اتاق خواب به آن توجه می کنند، رنگ و بافت فرش است؛ ولی باید بدانید تعیین سقف هزینه مورد نظر برای انتخاب فرش اتاق خواب، مهمترین مرحله از کل مراحل کار محسوب می شود.

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا اتاق خواب لوکس با موکت‌های جذاب را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + 3 =