نمایشگاه هنر ایران

اتاق زیرشیروانی محلی دنج برای دکوراسیون دخترانه

نمایشگاه هنر ایران: اتاق زیرشیروانی محلی دنج برای دکوراسیون دخترانه

زیبایی دکوراسیون اتاق کودک دختر شما، منحصرا نیازمند هزینه گزاف نیست، گاهی شما می توانید با استفاده از عناصر بسیار ساده و با اصالت، زیبایی خاصی به محیط خود ببخشید.
اتاق‌های زیر شیروانی همیشه اتاق‌های پر رمز و رازی برای کودکان هستند.

در برخی از خانه هایی که دارای اتاق زیر شیروانی قدیمی هستند می توان با توجه به سلیقه و سبک کلی منزل خود آن را دکوراسیون و چیدمان نمود تا قابل استفاده شود. برای طراحی اتاق زیر شیروانی در ابتدا باید بدانید که آن اتاق برای شما چه کاربردی دارد و شما به چه فضایی نیاز دارید.

نمایشگاه هنر ایران: اینگونه اتاق‌ها با شیب سقف در دو طرفشان، نوعی جذابیت وصف ناپذیر و حس خوب را در کودکان ایجاد می‌کنند.

در این اتاق طراح با قراردادن عنصر جداکننده در وسط اتاق نه تنها به شیوه‌ای ماهرانه دو بخش استراحت و مطالعه را جدا کرده است، بلکه فضای اتاق را از حالت یکنواختی خارج نموده و زیبایی خاصی به اتاق بخشیده است.

طراح با انتخاب تخت ماشینی، این حس را در بیننده تلقین می‌کند که، انتخاب این عنصر فقط مختص به اتاق پسر بچه‌ها نمی‌باشد و می‌تواند به زیبایی در اتاق یک دختر بچه ظاهر شود.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا اتاق زیرشیروانی محلی دنج برای دکوراسیون دخترانه را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 1 =