نمایشگاه هنر ایران

از اتاق زیرشیروانی هم می شود به عنوان اتاق کودک استفاده کرد!

نمایشگاه هنر ایران: از اتاق زیرشیروانی هم می شود به عنوان اتاق کودک استفاده کرد!

فضای اتاق زیر شیروانی دارید؟ آن را به یک فضای دنج برای کودک خود تبدیل کنید! هر فضای زیر شیروانی که به اندازه کافی برای طراحی یک اتاق مناسب باشد، می‌تواند به عنوان یک اتاق خواب عالی برای کودک با هر موضوع و سبکی تزئین شود. فکر نکنید که یک فضای اتاق زیر شیروانی یک فضای تاریک و کسل کننده است، شما به راحتی می‌توانید آن را با یک طراحی اصولی به یک اتاق شایان ستایش و کاربردی برای کودک خود تبدیل کنید. اگر تا به حال از اتاق زیر شیروانی به عنوان انباری استفاده می‌کردید، برای اطمینان از سازه و تحمل بار، حتما با متخصص مشورت کنید چراکه وزن مبلمان و وسایل برای تبدیل اتاق زیر شیروانی به اتاق خواب باید در نظر گرفته شود. نگران نباشید، در صورت وجود مشکل با تقویت سازه، اتاق زیر شیروانی برای بهره برداری آماده می شود.

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون اتاق زیرشیروانی کودکانه با وسایل و کف پوش چوبی و با رنگ دیوارهای نارنجی، در این دکوراسیون که مخصوص اتاق زیر شیروانی است رنگ نارنجی و قرمز گوجه‌ای کار شده است. رو تختی گلدار و فضای رنگارنگ جلوه خاصی به این دکوراسیون بخشیده است.

دنیای دخترانه دنیایی ست شکل گرفته با رنگ‌های شاد و نشاط بخشی چون قرمز و صورتی , پارچه‌هایی با نقش گل‌های ریز , عروسک‌های ملوس , شکلات‌های خوش طعم , خنده‌های طولانی , رقص و نشاط.دنیای دخترانه دنیایی است سرشار از انرژی و لحظه‌های رنگی.این تعریف مشترک‌ترین تعریف شیرین و ساده برای دنیای دخترانه است.

دکوراسیون اتاق دخترانه نیز درست همانند این تعریف , سرشار از حس‌های رنگی , نشاط و زیبایی است .

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا از اتاق زیرشیروانی هم می شود به عنوان اتاق کودک استفاده کرد! را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 21 = 23