نمایشگاه هنر ایران

از نمای شهر در جکوزی و حمام خود لذت ببرید

نمایشگاه هنر ایران: از نمای شهر در جکوزی و حمام خود لذت ببرید

دکوراسیون داخلی فضای جکوزی با چشم اندازه زیبا رو به شهر و پارکت‌های چوبی، در طراحی این دکوراسیون لازم است شما ساکن بالاترین طبقات یک ساختمان بلند یا برج باشید. در این دکوراسیون در وسط اتاق وان جکوزی گرد شکل قرار گرفته و در کنار آن دست‌شویی با دیوار شیشه‌ای سبک مدرن قرار دارد و از همه مهمتر دیوار شیشه‌ای که رو به شهر است در شب با چراغ‌های شهر خودنمایی می‌کند.

نمایشگاه هنر ایران: سرویس حمام در خانهٔ مسکونی علاوه بر فضایی برای نظافت و سلامتی , به عنوان فضایی آرامش بخش برای رفع خستگی کاربر فضا با دوش گرفتن و حس خوب به دست آمده از آرام شدن بدن بعد از یک روزکاری و یا ساعات خسته کننده , طراحی و دکور می‌شود.

نورپردازی و جنس متریال‌های به کار رفته در دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی تاثیری مستقیم بر حسی که کاربر در آن فضا دارد , می‌گذارد. به همین خاطر بسته به روحیات کاربر و حس و حالی که تمایل دارد از فضا دریافت نماید , دربارهٔ این دو مسئله مهم تصمیم می‌گیریم.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا از نمای شهر در جکوزی و حمام خود لذت ببرید را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

60 + = 70