نمایشگاه هنر ایران

از نور طبیعی در دکوراسیون اتاق خواب و اتاق مطالعه استفاده کنید

نمایشگاه هنر ایران: از نور طبیعی در دکوراسیون اتاق خواب و اتاق مطالعه استفاده کنید

معمولا فضای اتاق خواب بهترین و مناسب‌ترین جایی است که می‌توانید ساعاتی را، با آرامش در آن بگذرانید. خستگی‌های روزانه و استرس‌های ما، در اتاق خواب درمان می‌شود. درواقع، اتاق خواب می‌تواند فضایی عالی برای استراحت و تامین نیروی روزانه مجدد ما باشد. پس طبیعی است که اختصاص وقت برای تزیین آن و همچنین زیباسازی آن منطقی حساب شود. معمولا دکوراسیون اتاق خواب با دارا بودن اکسسوری‌های محدود و لوازمی مثل سرویس خواب شکل می‌گیرد. اما موضوع نورپردازی اتاق خواب، موضوعی است که شاید چندان در خصوص آن ندانید و اقدام مفیدی در بهبود ظاهر اتاق خواب انجام ندهید. درحالیکه نورپردازی اتاق خواب دخترانه، اتاق خواب عروس و اتاق خواب شخصی می‌تواند ایده فوق العاده‌ای برای جذاب‌تر شدن این محیط باشد.

نمایشگاه هنر ایران: برای دکوراسیون این اتاق خواب نیز طراحی زیرکانهٔ برای استفاده بهتر از نور صورت گرفته است به این صورت که هم برای محیط خواب و هم میز تحریر این امکان فراهم شده است که از نور طبیعی استاده شود.

در کنار آن نیز یک قفسه برای قرار گرفتن وسایل مورد نیاز کودک که در هنگام مطالعه دسترسی آسان تریی داشته باشد ایجاد شده است.

یک میز تحریر خوب فضایی را در قسمت چپ و برای راحتی کودک فراهم نماید. برای چراغ مطالعه و کتاب‌هایی که کودک از آن‌ها استفاده می‌کند باید در قسمت چپ میز تحریر قرار بگیرد(برای کودکان راست دست)

برای کودکان چپ دست چراغ مطالع در سمت راست و فضای آزادی برای حرکت دست در سمت چپ ایجاد می‌شود.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا از نور طبیعی در دکوراسیون اتاق خواب و اتاق مطالعه استفاده کنید را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 39 = 46