نمایشگاه هنر ایران

از همه رنگ ها در دکور اتاق کودکتان استفاده کنید

نمایشگاه هنر ایران: از همه رنگ ها در دکور اتاق کودکتان استفاده کنید

معمولاً بهترین ایده‌های طراحی اتاق برای بچه ها همیشه استفاده از رنگ‌های مختلف و شاد است. اتاق کودک مکانی است که فقط محلی برای خواب فرزند شما نیست بلکه ممکن است بیشتر اوقات خود را در اتاقش سپری کند، با این حال نوع دکوراسیون بایستی با روحیات و خلق و خوی کودک سازگار بوده و مناسب سن او باشد. مثلا در اتاق کودک بایستی از رنگ‌های متنوع و همچنین تخت خواب و وسایل زیبا استفاده شود و مواردی از این قبیل.

جای تعجب نیست که بیشتر دختران از ایده‌ها و وسایل کودکانه برای دکوراسیون خود بیشتر استقبال می‌کنند، که البته عمدتا دکوراسیونی که با رنگ صورتی ایجاد شده باشد بیشتر مورد استقبال آنها قرار می‌گیرد. یک اتاق کودک دخترانه را می توان با عناصری جادویی، پر از گل، پروانه ها، حیوانات و … تزئین کرد. رنگ صورتی را نیز می‌توان به خوبی با رنگ های قرمز، سفید، خاکستری و سایر رنگهای لطیف و مرتبط ترکیب کرد. گزینه های دیگر نیز استفاده از رنگ آبی آسمانی، فیروزه‌ای، سبز و نارنجی است که دختران بیشتر می‌پسندند.

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون اتاق کودک دارای تخت دو طبقه با ترکیب رنگی سفید و قرمز و فرم‌های خطی، در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کودک بسیار مهم است که از رنگ‌های شاد و گرم بهره گرفته شود؛ زیرا این عامل، باعث ایجاد حس شادی و صمیمیت در کودکان می‌شود.

در این فضا که برای دو کودک خردسال طراحی شده است؛ تخت خواب به فرم دو طبقه مدرن بوده که با ترکیب رنگ شاد و گرم به ایجاد هماهنگی میان دیوارها و وسایط موجود انجامیده است.

همچنین خطوط راه راه قرمز رنگ در کنار رنگ سفید روح نشاط را به این اتاق بخشیده واستفاده از رنگ‌های گرم در کفپوش و فرش، هماهنگی بصری وآرامش را برای کودکان ایجاد می‌نماید.

همچنین، این اتاق خواب برای دو کودک طراحی شده است. بنابراین تمامی وسایل این اتاق به صورت جفت و زوج می‌باشد؛ از جمله تابلوها و تعداد کمدها وحتی قفسه کتاب‌ها در تصویر قابل مشاهده است.

عناصر یاد شده، علاوه برایجاد تعادل و توازن، موجب شده تا تساوی نیز، میان تک تک عناصر وجود داشته باشد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا از همه رنگ ها در دکور اتاق کودکتان استفاده کنید را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

88 + = 91