نمایشگاه هنر ایران

استیکر دیواری طرح فرشته در دکور اتاق کودک

نمایشگاه هنر ایران: استیکر دیواری طرح فرشته در دکور اتاق کودک

می توان باور کرد با هزینه کم ، می توان یک اتاق کودک خلاقانه و زیبا داشت . مهمترین ویژگی های استیکر های دیواری ، قابلیت جداسازی آنها از دیوار و تغییر طرح بر اساس سن کودک و تم اتاق است .

استیکر دخترانه فرشته کوچولو ابعاد مناسبی برای پوشش فضای یک دیوار را دارد که امکان نصب در بالای تخت خواب یا کنار میز تحریر و یا روی کمد دیوار را فراهم می کند . این فرشته خوشحال ، تم شادی و هیجان را به اتاق می دهد و دکور اتاق کودک را گل گلی می کند . با کمک خلاقیت های کودک شما ، می توان گل های دور فرشته را رو به یک سمت نصب کرد و یا آن ها را بصورت پراکنده روی دیوار ، شیشه و آینه ، کمد دیواری و جالباسی چسباند .

نمایشگاه هنر ایران: در این طراحی برای دکوراسیون اتاق خواب از رنگ قرمز استفاده شده است که از رنگ‌هایی است که کودک را به هیجان و شعف وا می‌دارد و کمک می‌کند کودک با انرژی بیشتر ناشی از تاثیزر این رنگ گرم و آتشین به بازی و فعالیت روزمرهٔ خود بپردازد.

در روی این رنگ از طرح فرشته به رنگ سفید استفاده شده است که بسیار گیرا و چشم نواز است.

ایدهٔ این طرح برای دکوراسیون اتاق خواب کودک مناسب است و در کنار سادگی نیز شیک و جذاب می‌باشد.

کودک با این طرح ارتباط بر قرارمی‌کند. هارمونی این طرح با دیگر عناصر به خوبی مشخص است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا استیکر دیواری طرح فرشته در دکور اتاق کودک را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 69 = 78