نمایشگاه هنر ایران

انتخاب متریال در لابی ها بسیار حائز اهمیت است

نمایشگاه هنر ایران: انتخاب متریال در لابی ها بسیار حائز اهمیت است

امروزه طراحی داخلی تنها ملزم به مکان های خاص محدود نمی شود و در هتل ها، آپارتمان ها و ساختمان ها به کار گرفته می شود. در طراحی داخلی لابی باید به نکاتی مانند نور، رنگ، دیوار پوش ها، کف پوش ها و طراحی سقف تناسب و هماهنگی ایجاد شود. طراحی داخلی لابی هتل از دید رتبه بندی و جذب توریست بسیار تاثیر گذار است  از طرفی طراحی داخلی لابی به سبک های متنوعی همچون: سنتی، مدرن، اروپایی و ایرانی با رنگ و طرح های متنوع و مهیجی جهت جذب توریست و مسافر انجام می شود.

طراحی داخلی لابی به جهت ایجاد محیطی آرام برای تمام یافراد بسیار حائز اهمیت است در طراحی داخلی لابی بی نقص توجه به نور، رنگ، کفپوش ها،طراحی سقف مهم است.

نمایشگاه هنر ایران: انتخاب متریال مناسب کف پوش در لابی‌ها، لابی‌ها به دلیل عبور و مرور افراد حاضر در فضا و مراجعه کننده‌ها، می‌بایستی کف محکمی و مقاومت خوبی داشته باشند.

دکوراسیون لابی فضای اداری با انتخاب متریال مناسب،
یکی از متریال‌های مناسب این فضاها سنگ است. به دلیل آنکه در مقابل ضربه‌هایی که از اسباب کشی و حمل بار ایجاد می‌شود، صدمه نمی بیند و هم به راحتی تمیز می‌شود.

در انتخاب رنگ کف می‌بایستی دقت بیشتری کنید، استفاده از سنگ سیاه همچون گرانیت مشکی به دلیل اثر کفش افراد و غبارهای موجود در هوا همیشه لکه‌هایی را روی سطح سنگ ایجاد می‌کند و ظاهری کثیف پدید می‌آورد.

وجود پادری برای تمیز کردن کف کفش‌ها قبل از ورود به لابی و یا در مقابل در ورودی مجتمع ضروری است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا انتخاب متریال در لابی ها بسیار حائز اهمیت است را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 2 = 5