نمایشگاه هنر ایران

اهمیت استیکر در دکوراسیون اتاق کودک

نمایشگاه هنر ایران: اهمیت استیکر در دکوراسیون اتاق کودک

در بحث دکوراسیون منزل همواره دکوراسیون اتاق کودکان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. استیکرهای جذاب با طرح و نقش شاد و رنگارنگ حتی برای بزرگسالان هم جذاب و شادی آور است، مطمئنا این استیکرها همین حس را هم در اتاق کودک نیز ایجاد خواهند کرد. با استیکر اتاق کودک می توانید مکان استراحت و بازی کودکان خودتان را با تم دلخواه خودشان طراحی کنید بدون اینکه هزینه و وقت زیادی را در نقاشی دیوار و یا نصب کاغذ دیواری ها  صرف کنید.

استیکر اتاق کودک می تواند فضای درون اتاق را برای او به دنیایی زیبا و زنده تبدیل نماید دقیقاً مانند قصه های شبانه مادر و پدر. همان داستان هایی که توسط آنها خوانده می شود این بار می توان آنها را به صورت زنده و با همین استیکرهای جذاب و متنوع بر روی دیوار مجسم کرد. تنوع طرح ها هم آنچنان زیاد است که می توان هر کودکی را با این تصاویر بامزه و شیرین غافلگیر نمود.

چنانچه کودک شما علاقه به حیوانات و پرندگان داشته باشد می توانید استیکر اتاق کودک جانداران مختلف را با طرح هایی بامزه مثلاً پرنده ای نشسته بر روی یک شاخه و در حال آواز خواندن و یا حیوانی زیبا در کنار فرزندانش را برای او بر روی دیوار و همانجایی که خودش دوست دارد بچسبانید. می توان یک محیط کاملاً جنگلی همراه با حیوانات مختلف را برای او تداعی کنید، چیزی که همیشه دوست داشته و می خواسته در آنجا باشد.

نمایشگاه هنر ایران: شکلی دیگر از طراحی دیوار اتاق خواب کودک که از مربع‌هایی به رنگ سبز و قرمز و بنفش تیره برای ایجاد هارمونی با رنگ‌های به کار رفته در اتاق خواب کودک مورد استفاده قرار گرفته است.این طراحی بسیار زیبا و ساده اتاق را جذاب کرده است.

اهمیت استفاده از برچسب دیواری در طراحی دکوراسیون اتاق خواب‌ها از این جهت است که می‌توان برای هارمونی و هماهنگی بیشتر عناصر اتاق از طراحی بر روی دیوار استفاده کرد. در طراحی دیوار از رنگ‌ها و یا طرح‌های پیش ساخته استفاده می‌شود.

این طراحی‌ها کمک فراوانی به زیبا‌تر شدن و جلوه دادن به اتاق می‌کند. همان طور که قبلا نیز گفته شد توجه به ترکیب درست و هماهنگی عناصر اتاق از عوامل موفقیت در طراحی داخلی است.

رنگ‌هایی که برای تزئین اتاق استفاده می‌شود معمولا روشن است و البته به سلیقه شخصی خود فرد نیز بستگی دارد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا اهمیت استیکر در دکوراسیون اتاق کودک را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + = 18