نمایشگاه هنر ایران

ایده طرح پازل در دکوراسیون اتاق کودک

نمایشگاه هنر ایران: ایده طرح پازل در دکوراسیون اتاق کودک

طراحی داخلی اتاق خواب کودک خانه ای در مسکو، روسیه، به دست شرکت معماری Geometrix Design بود. آن ها با توجه به فضای اتاق و این که فقط یک دیوار بلند قابل استفاده دارد، تصمیم گرفتند طرحی با عملکرد بالا برای آن پیاده کنند. طراحی دیوار پازلی هم طراحی داخلی اتاق کودک را جذاب تر و هیجان انگیز کرده و هم در میان آن ها کمد هایی با فضای کافی تعبیه شده است.
در طراحی دیگری که برای دیوار صورت گرفته از طرح پازل استفاده شده است که ایده‌ای منحصر به فرد و خاص است.

این طراحی برای اتاق خواب اتاق را پر رمز و راز نشان می‌دهد.

خلاقیت انجام گرفته در اتاقی که مشاهده می‌کنید در کودک ایجاد حس کنجکاوی و کنکاش را تقویت می‌کند.

نمایشگاه هنر ایران: در این اتاق برای تلویزیون و بازی با برنامه‌های کامپیوتری فضایی خارق العاده‌ای ایجاد شده است که کودک را به هیجان وا می‌دارد و کمک می‌کند تا از دوران کودکی خود لذت ببرد.

اگر کودک شما رد سالهای اولیه زندگی خود است، رنگ ملایم بهترین رنگ برای اتاق او می باشد. رنگ هایی مانند سفید، کرم، صورتی، آبی، و سبز روشن. هرچه کودک بزرگتر می شود رنگ های شاد مانند نارنجی و زرد مناسب تر هستند ولی در نهایت بهترین انتخاب رنگی است که کودک شما آن را دوست دارد. تاثیرات رنگ اتاق کودک بر شخصیت او نکته بسیار مهمی است که نباید از آن غافل شوید.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا ایده طرح پازل در دکوراسیون اتاق کودک را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + 5 =