نمایشگاه هنر ایران

با ایده گرفتن از دانه های برف دکور کریسمس خود را زیباتر کنید

نمایشگاه هنر ایران: با ایده گرفتن از دانه های برف دکور کریسمس خود را زیباتر کنید

با دانه‌های برف دکوراسیون تان را کریسمسی کنید. از دانه‌های برف کمک بگیرید و به استقبال کریسمس بروید. در روز کریسمس برای تزئین کادو‌هایی که برای عزیزان تان تهیه می‌کنید می‌توانید از بیسکوییت‌های به شکل دانه‌های برف استفاده کنید و آن را به کادوی تان آویزان کنید. پارچه‌های نمدی در رنگ‌های مختلف را تهیه کنید و با الگوهایی به شکل دانه‌های برف آن را برش بزنید. در این صورت زیرلیوانی‌هایی به شکل دانه‌های برف دارید . اگر شما هم جزو کسانی هستید که در بافتن مهارت دارید می‌توانید با قلاب و نخ‌های ابریشمی دانه‌های برف را ببافید و به سقف خانه تان آویزان کنید.

نمایشگاه هنر ایران: دو تخته فیبر را بردارید و روی آن‌ها الگوی دانه‌های برف را بکشید. وسط این دو دانه برف را با اره مویی به صورت 6 ضلعی ببرید. یک ریسه از چرغهای کوچک را وسط این دو دانه برف گذاشته و دو طرف ان را به هم بچسبانید.

نمایشگاه هنر ایران: از این دانه برف برای تزئین درخت کریسمس تان استفاده کنید. با اره نوارهای باریکی از فیبر را ببرید و به صورت دانه‌های برف آن‌ها را به هم بچسبانید. برای زیباتر شدن این دانه برف زیر آن چند شاخه برگ درخت کاج بچسبانید. از این دانه برف برای تزئین درب ورودی خانه تان استفاده کنید. الگوی دانه برف را روی دستمال‌های کاغذی بزرگ رنگی گذاشته و دور آن را کامل ببرید. از این دانه‌های برف برای تزئین میزهای غذاخوری تان استفاده کنید. روی کاغذ سفید دانه‌های برف کریسمسی را بریده و تمام آن‌ها را بهم وصل کنید. در این صورت شما یک حلقه درست کرده اید. در انتها یک روبان سفید و قرمز به دور آن بسته و به درب ورودی خانه تان اویزان کنید. همان دانه‌های برفی کاغذی سری بالا را با نخ‌های سفید بهم وصل کرده و دور میز غذاخوری تان بچسبانید. دانه‌های برفی کوچک کاغذی را برای تزئین کادوهای روز کریسمس استفاده کنید. یک پارچه سفید را برداشته و دو طرف آن را نوار قرمز بدوزید. با نخ قرمز رنگ پایین آن را دانه‌های برف را گلدوزی کنید و برای تزئین میزهای غذاخوری تان از ان استفاده کنید.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا با ایده گرفتن از دانه های برف دکور کریسمس خود را زیباتر کنید را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 1 =