نمایشگاه هنر ایران

با بکارگیری رنگ آبی در دکوراسیون اتاق کودک به او حس اعتماد دهید

نمایشگاه هنر ایران: با بکارگیری رنگ آبی در دکوراسیون اتاق کودک به او حس اعتماد دهید

روحیات و افکار کودکان به خصوص در دوران نوزادی مانند زمین حاصل خیز و بایری می باشد، که هر چه در آن بکاریم در آینده همان محصول را برداشت می کنیم، پس در کاشت و پرورش آن تمام تلاش خود را انجام دهیم، دکوراسیون اتاق نوزاد پسرانه و اتاق نوزاد دخترانه یکی از مواردی است که باید به آن دقت کنیم.

خاص بودن کودک ایجاب می کند که برای دکوراسیون اتاق او، تمام جوانب را در نظر بگیریم، از این جهت که اتاق او باید پرورش دهنده ی استعداد ها و آموزش نا شناخته ها باشد چون کودک به دنبال یادگیری و شناخت از همه چیز می باشد، شما می توانید اتاق را طوری دیزاین کنید که هم با روحیات او سازگار باشد و هم در کنار آرامش و آسایش فکری او، مکانی تفریحی و آموزشی ایجاد کنید.

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون اتاق کودک با رنگ آرامش بخش آبی و پارکت چوبی همرنگ با تخت و میز، یکی از عناصر دخیل در طراحی دکوراسیون داخلی را می‌توان،‌ بازهٔ سنی فرد و یا افراد بر شمرد که البته ذکر این نکته ضروری ست کخ در برخی مبلمان و لوازم مورد استفاده , بازهٔ سنی خردسال و نوجوان مطرح نمی‌شود.

در طراحی دکوراسیون پیش رو، به دلیل داشتن فضای اندک، استفاده از مبلمان چند منظوره در دستور کار قرار گرفته است تا از کمترین فضا بیشترین بهره گیرفته شود. وجود فضای کتابخانه نیز موضوعی غیر قابل اجتناب در دکوراسیون اتاق کودک می‌باشد چرا که در روحیه و احساسات کودکان تاثیر داشته و باعث نزدیکی کودکان با کتاب و رویکرد دانش جویی ،در سنین رشد خواهد شد.

علم معماری داخلی باتوجه به ماهیت خود، دارای هم بستگی بسیار نزدیک، با علم روانشناسی ست. این تعامل به این موجب است که تمامی اتفاقات و طراحی‌های دکوراسیون برای پاسخگویی به درخواست‌ها و روحیات انسان وبخشیدن فازهای مختلف حسی و بصری به وی صورت می‌پذیرد؛ خصوصا در عملکرد فضای اتاق کودک با روشهای بسیار گوناگون، می‌توان تمامی رفتار و هنجارهای یک کودک را کنترل نموده و با طراحی ساختار مند به شکل گیری شخصیت کودک،‌ جهت داد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا با بکارگیری رنگ آبی در دکوراسیون اتاق کودک به او حس اعتماد دهید را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

48 + = 53