نمایشگاه هنر ایران

با رنگ خاکستری به شیک شدن دکوراسیون پذیرایی خود بیفزایید

نمایشگاه هنر ایران: با رنگ خاکستری به شیک شدن دکوراسیون پذیرایی خود بیفزایید

ادغام دکوراسیون داخلی مدرن با تزیینات و ادوات مرغوب و به تبع آن بکار گیری درست رنگ‌ها می‌تواند به لوکس شدن دکوراسیون بیانجامد.

استفاده از فرش مخملی، مبلمان غذاخوری در هارمونی رنگی با آن به همراه پرده‌هایی در تناسب رنگی با محیط، آرامش را در میان نور ورودی حاصل از نورگیر داخل کرده و تزیینات قفسه‌ها و لوستر نیز،‌ بر لوکس شدن دکوراسیون داخلی اتاق غذاخوری مورد بحث افزوده است.

برای دست یابی به چشم اندازی مدرن در دکوراسیون داخلی باید از عناصر سنتی بپرهیزیم و وسایل و ادوات مدرن را جایگزین آن‌ها نماییم. بدین طریق فضای ما به سبک مدرن و با لوازم مدرن دکور شده است.

نمایشگاه هنر ایران: با اینکه می‌دانیم نور طبیعی لطیف و پویاست و نور مصنوعی هرگز درخشندگی و زیبایی نور طبییعی را نخواهد داشت , با این حال برای نورپردازی مصنوعی داخل فضا می‌توانیم سراغ ایده‌ها و طرح‌های گوناگون رفته و از مدل چراغ‌های ساده و مینیمال و یا تجملی متناسب با سبک مدرن برای دکوراسیون داخلی استفاده کرد .

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا با رنگ خاکستری به شیک شدن دکوراسیون پذیرایی خود بیفزایید را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 38 = 46