نمایشگاه هنر ایران

با پنجره‌های بلند نور دکوراسیون پذیرایی دلنشین تر خواهد بود

نمایشگاه هنر ایران: با پنجره‌های بلند نور دکوراسیون پذیرایی دلنشین تر خواهد بود

ادوات کلاسیک چون مبلمان حاضر در دکوراسیون غذاخوری مورد بحث، در کنار پنجره‌های بلند که نوید بخش نورگیری وسیع در روز هستند می‌تواند بیش از هر چیز نمایندهٔ بلند نظری و شخصیت والای ساکنان آن بوده و در نگاه اول این موضوع را به میهمانان حاضر در این فضا گوشزد کند.

گذار نور از داخل شبکه‌های سفید رنگ پنجره و ورود عمیق‌تر آن به اتاق نیز رکن دیگری ست که بر تمرکز و اهمیت این بخش دامن زده و زیبایی کنتراست رنگی ایجاد شده میان روکش‌های صندلی و چوب‌های تیره بکار رفته در این دکوراسیون را دو چندان می‌کند.

مانند هر دکوراسیون داخلی دیگر، در دکوراسیون غذاخوری نیز انتخاب نقطه کانونی به عنوان مرکز ثقل طراحی دکوراسیون موضوعی ضروری بنظر می‌رسد.

نمایشگاه هنر ایران: در طراحی دکوراسیون غذاخوری معمولا، میز و مبلمان غذاخوری نقش مرکزی را ایفا خواهند نمود و می‌توانند به تبع خود الگوها و فرم متناسب با خود را در فضای کلی این بخش حاکم کرده و نظام بندی دکوراسیون را به عهده بگیرند.

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا با پنجره‌های بلند نور دکوراسیون پذیرایی دلنشین تر خواهد بود را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 32 = 39