نمایشگاه هنر ایران

برای تعطیلات تابستان با چیدمان خوب به روح خود هم آرامش بدهید

نمایشگاه هنر ایران: برای تعطیلات تابستان با چیدمان خوب به روح خود هم آرامش بدهید

با آغاز تعطیلات تابستانی، کودکان ساعات بیشتری در خانه هستند و باعث به هم ریختگی خانه می‌شوند، به همین دلیل لازم است این موضوع مهم در چیدمان خانه مورد توجه قرار بگیرد.
رعایت این نکات به شما کمک می‏کند تا محیط خانه را برای حضور بیشتر فرزندان تان آماده کنید:

1) اگر شاغل هستید و در تعطیلات تابستان کودک تان ساعاتی را تنها در خانه می‏ماند، برای ایمنیبیشتر و پیشگیری از خطراتی مانند آتش‏سوزی و برق‏گرفتگی احتیاط‎های لازم را انجام دهید. وقتی خانه نیستید، شیر اصلی گاز را ببندید و غذای بچه‏ها را در یخچال بگذارید و از آن‌ها بخواهید برای گرم کردن غذا از ماکروفر استفاده کنند.

2) بچه‌ها عادت دارند در خانه بدوند و با اسباب‏بازی‏های سوارشدنی به سرعت و بدون توجه به اطراف حرکت کنند. مسیرها را باز بگذارید و مبل‏ها و وسایل را طوری بچینید که بتوانند راحت بازی کنند و احتمال برخورد به وسایل و یا افتادن آن‌ها کمتر شود.

3) پریزهای برق را با درپوش پلاستیکی بپوشانید. سیم‏های برق را از نظر فرسودگی و پارگی بررسی کنید و سیم‏های بلند و اضافه را از سر راه بردارید.

نمایشگاه هنر ایران:

4) در تعطیلات تابستان بچه‏ها بیشتر از اسباب‏بازی‏ استفاده می‏کنند. در اتاق آن‌ها جای مشخصی مانند کمد یا یک سبد بزرگ برای اسباب بازی‏ها در نظر بگیرید.

5) سقوط یکی از شایع‏ترین حوادث در کودکان زیر 5 سال است. صندلی، میزهای عسلی و وسایلی که بچه‏ها بتوانند از آن بالا بروند را نزدیک پنجره قرار ندهید.

6) برای درب بالکن و پنجره‏های بلند قفل ایمنی نصب کنید.

7) شماره تلفن خودتان، یکی از اقوام نزدیک و آتش نشانی و اورژانس را روی یک مقوا بنویسید و کنار تلفن بچسبانید و استفاده از آن‌ها را به فرزندتان بیاموزید.

8) از آیفون تصویری و چشمی روی در آپارتمان استفاده کنید و به بچه‏ها تاکید کنید در را به روی افراد ناشناس باز نکنند.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا برای تعطیلات تابستان با چیدمان خوب به روح خود هم آرامش بدهید را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 59 = 63