نمایشگاه هنر ایران

برای کودک دختر خود اتاقی رویایی بچینید

نمایشگاه هنر ایران: برای کودک دختر خود اتاقی رویایی بچینید

دختر بچه‌ها همیشه در رویاهای رنگین و لطیف خود بازی می‌کنند و همبازی‌هایی از جنس فرشتگان و شاهزاده‌ها و موجودات رویایی مثل اسب‌های تک شاخ دارند. با اینکه تخیل کودکان بسیار قوی است و می‌توانند در محیطی خالی فضایی هیجان انگیز را تصور کنند، بهتر است فضای بازی آن‌ها به فضای ذهنی‌شان نزدیک باشد تا در آنجا احساس راحتی کنند و آزادانه و بدون نگرانی به تصویرهای ذهنی‌شان اجازه دهند تا بی‌نهایت ساخته شوند و از بازی لذت ببرند. بنابراین بهتر است اسباب بازی‌هایی مناسب با شرایط گفته شده برای آن‌ها تهیه کنیم.

نمایشگاه هنر ایران: معمولا در طراحی دکوراسیون اتاق خواب کودکان به جنسیت کودک توجه می‌شود و طراحی‌ها بر اساس سلایق دختر یا پسر‌ها می‌توانند با یکدیگر تفاوت داشته باشند.

در یک اتاق خواب دخترانه معمولا از رنگ صورتی استفاده می‌شود. این رنگ از رنگ‌های مورد علاقه دختران است.

صورتی سبب ایجاد حس تخیل و رویا بافی در کودک می‌شود. در این اتاق تخت خوابی به شکل یک کالسکه طراحی شده است که بسیار خاص و چشم نواز است.

کلیه عناصر به دقت و بر اساس یک ایدهٔ منحصر به فرد ایجاد شده است. در اختیار داشتن فضایی بزرگ این امکان را به کودک می‌دهد که درآن به بازی بپردازد.

طراحی یک اتاق باید خاص و کاربردی باشد و برای محیط رشد کودک مناسب باشد و از مسائلی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

اتاق کودک باید به گونه‌ای طراحی شود که طی گذر از کودکی به نوجوانی قابل استفاده و ساده و شیک باشد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا برای کودک دختر خود اتاقی رویایی بچینید را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + 3 =