نمایشگاه هنر ایران

بزرگتر نشان دادن طراحی دکوراسیون لابی با رنگ ها

نمایشگاه هنر ایران: بزرگتر نشان دادن طراحی دکوراسیون لابی با رنگ ها

دکوراسیون مدرن لابی فضای اداری طراحی دکوراسیون این لابی مدرن می باشد و نور پردازی در آن به شدت چشم گیر است. رنگ سفیدی که برای میز پذیرش و صندلی در نظر گرفته است و طراحی که برای دیوارها انجام شده است محیط را جذاب و گرم و دلنشین کرده است. انتخاب کف پوشی مناسب در وسیع تر نشان دادن محیط نیز موثر بوده است. وجود آباژور در کنار هر صندلی نیز از دیگر تمهیداتی است که نور لازم را برای هر فرد فراهم کرده است. طراحی که برای پوشش دیوار ها استفاده شده به شدت تاثیر گذار است به گونه ای که افراد حاضر دراین محیط احساس کسلی و یکنواختی نخواهند داشت.

نمایشگاه هنر ایران: طراحی دکوراسیون لابی شرکت astral، در طراحی دکوراسیون اتاق انتظار astral از دو رنگ سبز و سفید در ایجاد ترکیبی شاد و روشن استفاده شده شده است. از نظر ذهنی سبز رنگی جوان و امید دهنده است.

از ایجاد فشار‌های روانی می‌کاهد و فرد هنگامی که در مواجه با این رنگ قرار می‌گیرد از بار فشارهایی ذهنی آزاد می‌شود.

سبز رنگی پر انرژی است و برای اتاق انتطار توصیه می‌شود.

وجود فضای باز برای تردد راحت‌تر افراد نیز از دیگر مسائلی است که به آن پرداخته شده است.

امکان استفاده از فضایی خصوصی نیز در انتهای سالن انتظار که صندلی‌های یک نفره قرار دارد به منظور دسترسی به منظره رو به بیرون فراهم شده است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا بزرگتر نشان دادن طراحی دکوراسیون لابی با رنگ ها را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 15 = 25