نمایشگاه هنر ایران

بطری‌های نوشیدنی خود را دور نریزید!

نمایشگاه هنر ایران: بطری‌های نوشیدنی خود را دور نریزید!

دکوراسیون اتاق غذاخوری مدرن و لوکس در اتاقی طراحی شده با المان‌های طبیعی و دارای چراغ‌های آویز ساخته شده از بطری‌های شیشه ای

لذت بردن از غذا در کنار لذت بردن از طبیعت پیرامون از جمله لذت‌هایی هستند که می‌تواند برای هر کس دلچسب بوده و اشتهای وی را تحریک کند. حال با استقرار دکوراسیون داخلی منطبق بر این فضا، بی شک دلپذیری بیشتری بر آن افزون خواهد شد.

در دکوراسیون لوکس و مدرن اتاق غذاخوری پیش رو، تزیینات هم راستا با طبیعت، جلوهٔ دوچندانی را بر دکوراسیون داخلی افزون کرده اند. چراغ‌های ساخته شده از بطری‌های سبز رنگ در کنار تزیینات طبیعی موجود، با تاکید بر گرم کردن فضای غذاخوری، به خوبی در امتداد نمای قابل دید از طبیعت پیرامون، آن را تا قلب دکوراسیون داخلی ادامه داده است.

اتاق غذاخوری نیز همچون سایر بخش‌های دکوراسیون داخلی می‌تواند با پیروی از الگوها و انتخاب به جای ادوات به شکل گیری طرح‌های مدرن، کلاسیک و … منجر شود.

نمایشگاه هنر ایران: از آن جا که در غالب موارد، میز غذاخوری به عنوان مرکز ثقل این بخش از دکوراسیون واقع می‌شود، تبعیت سایر عناصر از آن چون رنگ و ادوات و تزیینات به هر چه یکپارچه و زیباتر شدن این بخش کمک شایانی خواهد نمود.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا بطری‌های نوشیدنی خود را دور نریزید! را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 75 = 85