نمایشگاه هنر ایران

بکارگیری خلاقیت در اتاق‌نشیمن ساده و مینیمال

نمایشگاه هنر ایران: بکارگیری خلاقیت در اتاق‌نشیمن ساده و مینیمال

با فکر کردن به بهار اولین چیزی که به یاد می‌آوریم خانه تکانی و تمیز کردن همه‌ی قسمت‌های خانه است. اما باید بدانید که غیر از تمیزکاری، روش‌های دیگری برای استقبال از بهار و جاری کردن طراوت و شادابی این فصل در خانه هم وجود دارد. تغییر دکور بهاری بهترین روش برای نو شدن و تغییر است. البته برای تغییر دکوراسیون نیازی نیست که هزینه‌های زیادی را تحمل کنید و وسایل گران قیمت بخرید، بعضی از ایده‌های ساده و تغییرات کوچک می‌تواند احساس سرزندگی را در خانه جاری کند.

احساس بهاری را با چند کوسن نرم و گل‌دار به خانه یا ایوان خود بیاورید. طرح‌های گل‌دار، رنگ‌های پاستلی و پارچه‌های لطیف می‌توانند فضا را روشن‌تر کرده و به شما احساس تازگی بدهند. برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌توانید همان کوسن‌های زمستانی را با یک روکش پارچه‌ای مناسب به بالش‌های بهاری تبدیل کنید.

نمایشگاه هنر ایران: اتاق‌نشیمن لطیف هنری و خلاقانه، در طراحی دکوراسیون داخلی در حضور نورگیر، همواره ایجاد توازنی میان رنگ وسایط و عناصر موجود در محیط با اِلمان کلی رنگ حاکم بر فضا، از نکات مهم این طراحی خواهد بود.

در طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن پیش رو، و استفاده از رنگ‌های گوناگون به نحوی نه چندان پررنگ، سعی شده تا حس جوانی و شادابی محیط در نظر مخاطب جلوه کند.

در کنار این و با بهره گیری از عنصر طبیعت در طراحی دکوراسیون داخلی، گویی تصویر نقاشی روی دیوار در فضای دکوراسیون متجسد شده و در کنار این موضوع، پایه‌های تیره به کار رفته در برخی لوازم منزل چون میز، میز زیر گلدان و آباژور، آن‌ها رو به عنوان گل‌های روییده بر ساقه‌های تیرهٔ گیاهان به تصویر کشیده و نمایشی از طبیعت را در نظر پدیدار می‌کند.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا بکارگیری خلاقیت در اتاق‌نشیمن ساده و مینیمال را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + 1 =