نمایشگاه هنر ایران

بکارگیری رنگ‌های مکمل نارنجی و آبی در دکوراسیون زمستانی

نمایشگاه هنر ایران: بکارگیری رنگ‌های مکمل نارنجی و آبی در دکوراسیون زمستانی

زمستان سردترین فصل هر سال است و همین بهانه‌ای می‌شود تا تمام اعضای خانواده دور همدیگر جمع شوند. یکی از کارهایی که برای زیباتر کردن دکوراسیون خانه در فصل زمستان می‌توانیم انجام دهیم، زیباتر کردن دکوراسیون میزهای غذاخوری است.
در ادامه با ما باشید تا با ایده‌هایی جذاب و زمستانی برای دکوراسیون خلق مجموعه‌ای از رنگ‌های قرمز، زرد و نارنجی مناسب فصل سرد زمستان

مجموعه رنگی مصنوعی و زنده بکار رفته در این اتاق نشیمن، آرام و خجالتی است.

ترکیبی از لوازم مدرن و سنتی باعث حفظ فضایی شیک و در عین حال دوستانه و خانوادگی شده است.

سایه‌های آبی مکمل در دو جفت قاب مانع از گرمای بیش از حد دیوار نارنجی می‌شود.

کنتراست بالای مشکی و سفید در میز، صندلی‌ها و قالی، الگوی رنگی را به سطح بالایی از کمال رسانده است.

نمایشگاه هنر ایران: رنگ های آبی و نارنجی مکمل هم هستند.به این معنی که روی چرخه رنگ روبروی یکدیگر قرار دارند .رنگ های مکمل با ایجاد تضاد قابل توجه فرصت کار با رنگ های سرد و گرم با هم را فراهم می کنند.

دکوراسیون آبی نارنجی

آبی معمولا رنگی آرامش بخش در حالی که نارنجی رنگی با انرژی بالا است قطعا این ترکیب رنگ می تواند پویایی جالبی را ایجاد کند زمانی که با هم برای تزیین اتاق بکار می رود علاوه براین رنگ های دیگر مورد استفاده در همان اتاق نیز بر نحوه کار این دو رنگ تاثیر خواهند گذاشت.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا بکارگیری رنگ‌های مکمل نارنجی و آبی در دکوراسیون زمستانی را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + 4 =