نمایشگاه هنر ایران

بکارگیری سبک مینیمال در دکوراسیون حمام و دستشویی

نمایشگاه هنر ایران: بکارگیری سبک مینیمال در دکوراسیون حمام و دستشویی

سبک مینیمال از جمله سبک های هنری است که در سایر زمینه های هنری وارد شده است. این سبک را با نام ساده گرایی و کمینه گرایی نیز می شناسند. امروزه کمتر می شنوید در دکوراسیون مدرن خانه ای این دکوراسیون به کار نرفته باشد. طراجی دکوراسیون حمام مینیمال خود می تواند ویژگی های خاصی داشته باشد.

دکوراسیون داخلی مدرن و مینیمال حمام و دست شویی با رنگ سفید و نورپردازی ساده و هنری، در طراحی این سبک دکوراسیون همانطور که می‌بینیم از رنگ‌های غالب خاکستری و سفید بهره گرفته شده است. تابلوهای نصب شده روی دیوار فضای سرویس بهداشتی را مدرن و هنری جلوه داده است.

نمایشگاه هنر ایران: سرویس حمام در خانهٔ مسکونی علاوه بر فضایی برای نظافت و سلامتی , به عنوان فضایی آرامش بخش برای رفع خستگی کاربر فضا با دوش گرفتن و حس خوب به دست آمده از آرام شدن بدن بعد از یک روزکاری و یا ساعات خسته کننده , طراحی و دکور می‌شود.

نورپردازی و جنس متریال‌های به کار رفته در دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی تاثیری مستقیم بر حسی که کاربر در آن فضا دارد , می‌گذارد. به همین خاطر بسته به روحیات کاربر و حس و حالی که تمایل دارد از فضا دریافت نماید , دربارهٔ این دو مسئله مهم تصمیم می‌گیریم.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا بکارگیری سبک مینیمال در دکوراسیون حمام و دستشویی را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 8 = 18