نمایشگاه هنر ایران

تاثیر رنگ زرشکی در دکوراسیون پذیرایی و غذاخوری

نمایشگاه هنر ایران: تاثیر رنگ زرشکی در دکوراسیون پذیرایی و غذاخوری

در اختیار داشتن فضایی بزرگ در طراحی هر بخش از دکوراسیون داخلی، نوید بخش باز بودن دست طراح جهت استقرار ادوات و آرایه‌های بیشتر خواهد بود و این مهم، در کنار بالابردن بهره وری فضا برای کاربران، لزوم رعایت نکاتی را یادآور می‌شود تا از آشفته بنظر رسیدن محیط اجتناب شود.

در این دکوراسیون که کارکردهای بیشتری از اتاق غذاخوری طلب می‌شود، انتخاب رنگ‌های یکسان میان روکش صندلی‌ها و قالیچه سبب همپارچگی آن‌ها و ایجاد هارمونی شده و در کنار این قالیچه‌ها، به خوبی مرز میان بخش غذاخوری با سایر ادوات را نمایش داده اند.

اتاق غذاخوری نیز همچون سایر بخش‌های دکوراسیون داخلی می‌تواند با پیروی از الگوها و انتخاب به جای ادوات به شکل گیری طرح‌های مدرن، کلاسیک و … منجر شود.

از آن جا که در غالب موارد، میز غذاخوری به عنوان مرکز ثقل این بخش از دکوراسیون واقع می‌شود، تبعیت سایر عناصر از آن چون رنگ و ادوات و تزیینات به هر چه یکپارچه و زیباتر شدن این بخش کمک شایانی خواهد نمود.

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا تاثیر رنگ زرشکی در دکوراسیون پذیرایی و غذاخوری را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + 8 =