نمایشگاه هنر ایران

تداعی آرامش با نورگیر در اتاق‌نشیمن

نمایشگاه هنر ایران: تداعی آرامش با نورگیر در اتاق‌نشیمن

زیبایی دکوراسیون منزل در وهله اول خود را در اتاق نشیمن آن محل به نمایش می گذارد، در این مجموعه از عکس های دکوراسیون اتاق نشیمن ، قصد معرفی و نمایش مدل های مختلفی از آثار طراحان دکوراسیون داخلی را با بیان ظرافت های آنها را داریم.

اتاق نشیمن همانطور که از نامش پیداست،‌ آرامش و راحتی را در ذهن تداعی می کند. حال این که با توجه به نمود مدرنیته در زندگی، باید راهکاری در طراحی دکوراسیون داخلی اندیشیده شود که در دل فضای مدرن بتواند آرامش کلاسیک مورد نیاز هر فرد را به وی هدیه کند.

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن نورگیر با دیوار‌های قرمز و سفید روشن و کمدها و میز تلوزیون مدرن، بسیاری از علاقه مندان به طراحی دکوراسیون مدرن، نیازمند انطباق آن با فضای آرامش حاکم بر اتاق نشیمن هستند تا بتواند تجربهٔ خوبی از راحتی در دل مدرنیته داشته باشند. حال اگر عنصر نور را به این مجموعه بیافزاییم، گریزی به این گونه طراحی جالب و ثمربخش خواهد بود.
استفاده از رنگ قرمز در طراحی دکوراسیون داخلی موجب شده است تا رنگبندی محیط در ازدحام نور وارده متوازن شده و تیزی نور در رنگ قرمز به آرامش برسد.

شایان ذکر است حضور طرح بندی مدرن اسباب و لوازم ( کتابخانه، قفسه و …) در کنار رنگ سفید هریک و با قرارگیری در کنار رنگ قرمز، موجب ایجاد انطباق دلچسبی میان نور و دکوراسیون داخلی خانه شده است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا تداعی آرامش با نورگیر در اتاق‌نشیمن را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + = 11