نمایشگاه هنر ایران

ترکیب رنگ‌های گرم و سرد در دکوراسیون خانگی

نمایشگاه هنر ایران: ترکیب رنگ‌های گرم و سرد در دکوراسیون خانگی

اگرچه استفاده از رنگ خنک فیروزه‌ای برای طراحی اتاق‌ها بسیار زیبا می‌باشد اما بهتر است در کنار آن و به عنوان مکمل از رنگ‌هایی با تن گرم مانند قرمز استفاده شود.

این ترکیب رنگ‌ها معمولا برای لوازم جانبی مانند قفسه‌ها، بالش‌ها، ظروف شیشه‌ای و صندلی‌ها استفاده می‌شود .اما از ترکیب این دو رنگ برای بعضی دیوارها هم می‌توان استفاده کرد.

شاید جالب باشد بدانید، تنها با تغییر معماری و دکوراسیون درون خانه نیست که می‌توان فضاها را دلپذیرتر کرد؛ اگر به نکته‌ای همچون رنگ آمیزی صحیح و استفاده از رنگ‌های مکمل و مناسب توجه داشته باشید، دیگر نباید نگران باشید! پس بی‌تفاوت از کنار این موضوع نگذرید.

نمایشگاه هنر ایران: مهم آن است که از رنگ‌های مورد علاقه تان بهره ببرید و اجازه دهید تا تمامی خانه با توجه به سلیقه شما و همچنین سرشار از آرامش برایتان تزئین و طراحی شود.

در بین تعاریف رنگ آمیزی و انتخاب آن برای دکوراسیون، مسائل روانشناسی و روحیات فردی از جمله موضوعاتی است که در نهایت منجر به انتخاب رنگ خانه شما می‌شود. رنگ‌های سرد که در چرخ رنگی نقطه مقابل رنگ‌های گرم هستند و در نقاط همسایگی با یکدیگر رنگ‌های خنثی را تشکیل می‌دهند. باید توجه کنید که رنگ خانه را از سایه رنگ‌های اصلی انتخاب می‌کنند و کمتر خانه‌ای را  خواهید یافت که رنگ اصلی را بر در و دیوار پاشیده باشد.

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا ترکیب رنگ‌های گرم و سرد در دکوراسیون خانگی را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

53 + = 56