نمایشگاه هنر ایران

تزئین دکوراسیون اتاق کودکان با وسایل دلخواهشان

نمایشگاه هنر ایران: تزئین دکوراسیون اتاق کودکان با وسایل دلخواهشان

به نظر شما تنها راه دکوراسین اتاق خواب پسرانه این است که با رنگ آمیزی آبی دیوارها و خرید تخت ماشینی، اتاق آن ها را دیزاین کنیم؟

مطمئنا جواب سوال بالا منفی است! در واقع باید بدانید که روش بالا بسیار قدیمی و از مد افتاده است و ایده های بسیار خلاقانه و جدید دیگری هم برای تزیین اتاق کودک پسر نیز وجود دارد.

دکوراسیون اتاق فرزند دارای دیوارهای سفید یک دست و تزیین شده با وسایل مورد علاقه کودک، انتخاب رنگ سفید برای اتاق خواب کوچک علاوه بر کمک به بزرگ‌تر نشان دادن اتاق برای ایجاد محیطی آرام و دلپذیر انتخاب درست و به جایی است.

نمایشگاه هنر ایران: برای تزیین دیوار با تک رنگ سفید استفاده از ادوات رنگی و مورد علاقه کودک به یکنواخت نبودن دکوراسیون کمک فراوان نموده و تجلی گر علایق و گرایش‌های کودک است .

استفاده از میز و صندلی چوبی کلاسیک در گوشهٔ اتاق و مقابل پنجره برای مطالعه و انجام امور درسی کودک جایگاهی مناسب با نورگیری روزانهٔ خوب است.
برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب نوجوان آنچه که طراح و یا کسی که مسئولیت دکوراسیون را در نظر می‌گیرد باید در الویت قرار دهد , نظر و سلیقهٔ شخصی نوجوانی است که کاربر اصلی فضا است.

به دلیل آنکه نوجوان در دورهٔ سنی خاصی به سر می‌برد که شناخت روحیات , اخلاق , علایق و دغدغه‌های او کاری بس دشوار است ؛ لذا لازم است برای فراهم آوردن آرامش، در فضایی که شبانه روز نوجوان در آن سپری می‌شود، نظر و سلیقهٔ شخصی وی را دخالت داد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا تزئین دکوراسیون اتاق کودکان با وسایل دلخواهشان را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 38 = 39